خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان سمنان:

امنیتی پایدار است که متکی بر باورهای مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۸۴

مردم وقتی امنیت روانی و آرامش روحی داشته باشند به دنبال ناهنجاری نمی‌روند.

وزیر اطلاعات گفت: مردم وقتی از امنیت برخوردار باشند، حضورشان در صحنه‌ها نیز پرشورتر می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان سمنان که روز دوشنبه برگزار شد گفت: مردم وقتی امنیت روانی و آرامش روحی داشته باشند به دنبال ناهنجاری نمی‌روند.

او خاطرنشان کرد، اگر به مردم بهاء داده شود در جامعه شاهد ناهنجاری نخواهیم بود و خود مردم ضامن امنیت می‌شوند.

علوی با تاکید بر این که وزارت اطلاعات به مانند شمشیری برای مبارزه با دشمنان نظام است، گفت: این شمشیر به روی خودی‌ها با هر نوع گرایش که در چارچوب جمهوری اسلامی عمل می‌کنند کشیده نمی‌شود زیرا تمام این‌ها فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه گفت: امنیت پایدارتر مستلزم حضور پرشورتر مردم در صحنه‌هاست.

وزیر اطلاعات با اشاره به هجمه و ناامنی در برخی از کشورهای منطقه اظهار کرد: امروز امنیتی در کشور حکم فرماست که می‌تواند زمینه‌ساز آرمان رهبری در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی باشد.

او افزود: اینک با تلاش دولت مردان شاهد جذب و دل گرمی سرمایه‌گذاران، تسهیل امور اداری در سرمایه‌گذاری و کارآفرینی برای توسعه‌ی کشور هستیم.

علوی یادآور شد: امنیتی پایدار است که متکی بر باورهای مردم باشد و فرهنگی که بر اقتصادی شکوفا و امنیتی پایدار استوار باشد قابل اتکاء است.

وزیر اطلاعات، سمنان را از جمله‌ی امن‌ترین و کم مساله‌ترین استان‌های کشور دانست که برخوردار از طبع سالم مردم این استان است.

در پایان این نشست، مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیرکل اطلاعات قدیم و جدید استان صورت گرفت.

هم‌چنین وزیر اطلاعات صبح امروز در سفر یک روزه‌ی خود به استان سمنان پس از حضور در گلزار شهدای سمنان و ادای احترام به ساحت قدسی شهدای انقلاب اسلامی با نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله شاه‌چراغی در این دیدار با قدردانی از خدمات وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات در برقراری نظم و امنیت گفت: خوشبختانه استان سمنان از امنیت قابل قبولی برخوردار بوده و این امنیت مرهون همدلی مردم و مسوولان است.

دکتر سید محمود علوی نیز با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۳ به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: امیدواریم هدف‌گذاری‌های فرهنگی و اقتصادی در کشور محقق شود تا در پایان سال، رهبری معظم انقلاب از عمل کرد مجموعه‌ی دولت یازدهم رضایت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز