خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه مصر در نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد:

مصر توانسته بیش از هزار تن کمک‌ بشر دوستانه به مردم فلسطین ارسال کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۸۸۴

از دیروز نیز جلسات فلسطینی‌ها درخود مصر ادامه دارد و مصر تنها کشوری است که به دلیل نزدیکی جغرافیایی با نوار غزه تمام تلاشش را می‌کند که منافع ملت فلسطین حفظ شود.

وزیر امور خارجه مصر از ارسال بیش از هزار تن کمک بشردوستانه به مردم فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سامح شکری در نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد طی سخنانی اظهار کرد: تجاوز آشکار اسرائیل به مردم غزه جنایتی در حق بشریت وانسانیت است لذا از همه سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهم که درصدد مقابله با این جنایت برآیند.

وزیر امور خارجه مصر تاکید کرد: مصر تلاش کرده ابتکاری را ارائه دهد به طوری که با توجه به تلاش‌هایی که مصر در کشورهای عربی داشته، آتش بس در غزه هر چه سریعتر اتفاق بیافتد.

وی خاطر نشان کرد: از دیروز نیز جلسات فلسطینی‌ها درخود مصر ادامه دارد و مصر تنها کشوری است که به دلیل نزدیکی جغرافیایی با نوار غزه تمام تلاشش را می‌کند که منافع ملت فلسطین حفظ شود.

شکری ادامه داد: از سوی دیگر مصر در مدیریت امدادرسانی به مردم فلسطین تلاش می‌کند و تاکنون توانسته‌ایم شاید بیش از هزار تن از کمک‌های بشر دوستانه را به مردم فلسطین برسانیم.

وی تصریح کرد: علیرغم مشکلات سختی که در گذرگاه رفح وجود دارد، مصر تلاش می کند که این کمکهای انسان دوستانه ادامه پیدا کند.

وزیر امور خارجه مصر درپایان گفت: من از این جلسه می‌خواهم که در رابطه با چگونگی تداوم کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه یک تصمیم بسیار جدی گرفته شود به طوری که همه کشورها بتوانند کمک‌های خود را به مردم غزه ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز