خبرگزاری کار ایران

وکیل مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا:

خبر دیروز صداوسیما کذب بود / زمان جلسه بعد هنوز مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۷۰

با توجه به غیرعلنی بودن دادگاه ما اجازه صحبت درباره جزییات جلسات آن را نداریم.

وکیل مهدی هاشمی اعلام کرد که تا پایان جلسه امروز، زمان جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات موکلم مشخص نشد.

سید وحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام ختم دومین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی گفت: در ابتدای این جلسه به ما تفهیم شد که بر اساس ماده ۱۸۸ آیین دادرسی کیفری نباید خبری به بیرون منتشر شود.

وی افزود: با توجه به این قانون و غیرعلنی بودن دادگاه ما اجازه صحبت درباره جزییات جلسات آن را نداریم.

وکیل پرونده مهدی هاشمی باتاکید بر اینکه ختم رسیدگی هنوز اعلام نشده گفت: تا اتمام جلسه امروز وقت رسیدگی جلسه آینده اعلام نشد و قرار است زمان این جلسه به ما ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز مهدی هاشمی نیز حضور داشت گفت: با توجه به غیرعلنی بودن جلسه، تنها موکلم به همراه بنده و آقای علیزاده طباطبایی در جلسه حضور داشتیم.

ابوالمعالی با اشاره به جلسه روز گذشته پرونده مهدی هاشمی نیز گفت: روز گذشته صدا و سیما اخباری منتشر کرد مبنی بر اینکه سه وکیل در جلسه دیروز به همراه مهدی هاشمی حضور داشتند در حالی که این خبر کذب است. در جلسه روز گذشته و امروز تنها بنده و آقای طباطبایی به عنوان وکیل مهدی هاشمی در دادگاه حاضر بودیم و به جز بنده و ایشان کسی اجازه صحبت در مورد جزییات این پرونده را ندارد و هر فردی که به جز ما دو نفر در این خصوص صحبت کند کذب خواهد بود.

گفتنی است دومین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی پیش در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی و به ریاست قاضی مقیسه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز