خبرگزاری کار ایران

دومین جلسه دادگاه کوروش زعیم ۲۲ مرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۷۷

هفته گذشته حکم دادگاه بدوی به رویت موکلم آقای میردامادی رسید و ظرف یکی دو روز آینده با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب از جزئیات حکم با خبر خواهم شد و قطعا در مهلت قانونی نسبت به این حکم اعتراض خواهم کرد.

وکیل کوروش زعیم از رسیدگی به اتهامات موکل خود در ۲۲ مردادماه خبر داد.

گیتی پورفاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: دومین جلسه رسیدگی به اتهام تبلیغ علیه نظام کوروش زعیم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ۲۲ مردادماه خبر داد.

وی با اشاره به صدور حکم شش سال حبس دادگاه بدوی برای سراج‌الدین میردامادی نیز گفت: هفته گذشته این حکم به رویت موکل من رسیده و ظرف یکی دو روز آینده با حضور در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب از جزئیات حکم با خبر خواهم شد و قطعا در مهلت قانونی نسبت به این حکم اعتراض خواهم کرد.

پورفاضل که وکالت ۱۵ بهایی متهم به جرائم امنیتی را نیز برعهده دارد، از ارائه لایحه اعتراضی خود خبر داد و گفت: پس از ثبت لایحه دفاعیه خود منتظر تعیین شعبه برای دادگاه تجدید نظر هستیم.

به گزارش ایلنا، از میان ۱۵ متهم این پرونده، چهارمتهم خانم به یک و نیم سال حبس که به مدت ۵ سال تعلیق شده بود محکوم شده‌اند. چهار تن دیگر از این افراد به سه ونیم سال حبس تعزیری و هفت متهم دیگر نیز هر یک به ۲۰ ماه حبس محکوم شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز