خبرگزاری کار ایران

ایوبی اعلام کرد:

مجوز ساخت فیلم بیضایی صادر شده اما تقوایی هنوز طرحی ارائه نکرده ‌است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۰۶

فیلمنامه مقصد به کارگردانی بهرام بیضایی موافقت اصولی را برای ساخت دریافت کرده است / علاقه داریم آقای تقوایی فیلم بسازد اما ایشان تاکنون طرحی را به سازمان سینمایی ارائه نکرده‌اند.

مدتی‌ست اخباری از صدور مجوز برای ساخت فیلم توسط کارگردان‌هایی همچون بهرام بیضایی و ناصر تقوایی در دولت یازدهم شنیده می‌شد. حجت الله ایوبی در تازه‌ترین اظهاراتش این خبرها را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رئیس سازمان سینمایی لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران درباره ساخت جدیدترین فیلم بهرام بیضایی گفت: فیلمنامه مقصد به کارگردانی بهرام بیضایی موافقت اصولی را برای ساخت دریافت کرده است.

وی همچنین درباره ساخت فیلم توسط ناصر تقوایی گفت: گفتگوهایی با ناصر تقوایی برای ساخت فیلم جدیدش انجام داده‌ایم و از وی برای ساخت فیلم دعوت کرده‌ایم و با وی چند بار صحت کردةایم.

وی ادامه داد: ما علاقه داریم آقای تقوایی فیلم بسازد اما ایشان تاکنون طرحی را به سازمان سینمایی ارائه نکرده‌اند اما قطعا اگر طرحی ارائه بدهند؛ حمایت می‌کنیم.

وی درباره سرنوشت فیلم گزارش یک جشن به کارگرانی ابراهیم حاتمی کیا نیز گفت: این فیلم خریداری شده و نفس خرید یک فیلم به خودی خود بسیار خوب است اما همچنان درباره وضعیت نمایش این فیلم تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت فیلم پاداش کمال تبریزی گفت: بررسی‌های لازم انجام شده و مجوز نمایش این فیلم صادر شده و فیلم مشکلی برای نمایش ندارد.

وی همچنین درباره برنامه سازمان سینمایی درخصوص ساخت سالن سینما گفت: طرح‌های جامعی را آماده کرده‌ایم زیرا معتقدیم که ساخت سالن خوب و فیلم خوب لازم و ملزوم همدیگر هستند و مردم زمانی به سینما می‌آیند که سالن خوب ساخته شده باشد و از طرف دیگر زمانی فیلم خوب را می‌بینند که فیلم در یک سالن خوب به نمایش درآمده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز