خبرگزاری کار ایران

موسی ابو مرزوق:

مقاومت پیش از برقراری آتش بس افسر اسرائیلی را به اسارت گرفت

کد خبر : ۱۹۰۹۶۶

مبارزان فلسطینی امروز پیش از برقراری آتش بس ۷۲ ساعته میان جنبش حماس و اسرائیل که توسط این رژیم نقش شد، یک افسر ارتش اسرائیل را به اسارت گرفتند.

«موسی ابو مرزوق» اعلام کرد که مبارزان فلسطینی پیش از برقراری آتش بس ۷۲ ساعته با رژیم صهیونیستی یک افسر ارتش اسرائیل را به اسارت گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، ابو مرزوق از رهبران حماس تاکید کرد که مبارزان فلسطینی امروز - جمعه - پیش از برقراری آتش بس ۷۲ ساعته میان جنبش حماس و اسرائیل یک افسر ارتش اسرائیل را به اسارت گرفتند.

آتش بس ۷۲ ساعته میان جنبش حماس و اسرائیل که امروز صبح برقرار شد در پی حمله اسرائیل به شهر «رفح» در نوار غزه و شهادت بیش از ۵۰ فلسطینی از هم فروپاشید.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که در درگیری میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی در رفح یک استشهادی فلسطینی خود را در میان نیروهای اسرائیلی منفجر کرد و یک مبارز دیگر سرباز اسرائیلی را به اسارت گرفت.

شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد که اتفاقات امروز باعثشده است که حماس سناریویی را به اجرا دربیاورد که اسرائیل از آن می‌ترسد.

در همین حال، مقاومت در واکنش به جنایت اسرائیل در رفح شهرک‌های یهودی نشین نزدیک به نوار غزه از جمله «اشکول»، «سدیروت»، «نیتسان» و «عسقلان» را موشک باران کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز