خبرگزاری کار ایران

قیمت طلا به ۱۲۸۳ دلار در هر اونس رسید

کد خبر : ۱۹۰۹۲۳

قیمت هر اونس طلا پس از کاهش یک درصدی در جلسه گذشته، امروز اندکی افزایش یافت و به ۱۲۸۳ دلار رسید. قیمت طلا در روز پنجشنبه به ۱۲۸۰ دلار و ۷۶ سنت رسید که پایین ترین رقم از ۱۹ ژوئن تاکنون بود.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز بازار جهانی به ۱۲۸۳ دلار در هر اونس رسید که پایین ترین رقم در ۶ هفته اخیر است.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، در حالی که خوش بینی ناشی از آمارهای اقتصادی مثبت آمریکا جذابیت ایجاد شده در بازار طلا در نتیجه تنش های ژئوپلتیک را کاهش داده است، قیمت طلا امروز به پایین ترین رقم ۶ هفته اخیر رسید و در مسیر ثبت سومین هفته متوالی کاهشی قرار گرفت.
خوش بینی ناشی از مجموعه آمارهای اقتصادی آمریکا احتمالا افزایش خواهد یافت، زیرا آمار بازار کار آمریکا در ماه جولای نیز قرار است اواخر امروز منتشر شود. کارشناسان پیش بینی می کنند که نتایج این گزارش نیز بر تداوم روند رشد فرصت های شغلی در آمریکا صحه بگذارد.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از کاهش یک درصدی در جلسه گذشته، امروز اندکی افزایش یافت و به ۱۲۸۳ دلار رسید. قیمت طلا در روز پنجشنبه به ۱۲۸۰ دلار و ۷۶ سنت رسید که پایین ترین رقم از ۱۹ ژوئن تاکنون بود.
قیمت طلا پس از پشت سر گذاشتن بیشترین کاهش ماهانه در ماه جولای در طی سال جاری، در مسیر کاهش ۲ درصدی در هفته جاری قرار گرفته است. ثبت سومین کاهش متوالی هفتگی موجب خواهد شد که این دوره کاهشی، به طولانی ترین دوره از ماه سپتامبر تاکنون تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز