خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی سپاه میانه:

کاهش جمعیت از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۴۷

نیروی جوان برای دفاع از اسلام و ارزش‌ها و مقابله با دشمن باید با اجرای برنامه‌های درست افزایش جمعیت، مانع از پیری جمعیت کشور شده و بدانند که پیری جمعیت موجب افت شدید پیشرفت، خلاقیت و نوآوری در کشور می‌شود.

مسئول نمایندگی سپاه میانه تأکید کرد: پیری جمعیت موجب تضعیف قدرت کشور و تسلط دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد که در همایش مردمی «تبیین ضرورت های افزایش جمعیت» در میانه سخن می گفت با ابراز تاسف از رتبه ۱۴۴ رشد جمعیتی ایران در جهان، افزود: باید هوشیار بود که کاهش جمعیت از برنامه ها و توطئه های دشمنان اسلام است.

وی ماهواره را ابزاری برای تبلیغ کاهش جمعیت دانست و گفت: نیروی جوان برای دفاع از اسلام و ارزش ها و مقابله با دشمن باید با اجرای برنامه های درست افزایش جمعیت، مانع از پیری جمعیت کشور شده و بدانند که پیری جمعیت موجب افت شدید پیشرفت، خلاقیت و نوآوری در کشور می شود.

وی بر فرهنگ سازی برای احترام و تکریم سالمندان و تحکیم بنیان و پایداری خانواده ها تاکید کرد و از مسئولان و مردم خواست: برای ارتقا پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت کشور، موانع ازدواج رفع و سبک زندگی اسلامی - ایرانی در بین خانواده ها ترویج و نهادینه شود.

همایش مردمی «تبیین ضرورت های افزایش جمعیت» سپاه میانه با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از خواهران بسیجی شورای حوزه، فرماندهان رده ها و بسیجیان فعال حوزه های فاطمه الزهرا(س) و بنت الهدی(س) در حسینیه امام خمینی(ره) این سپاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز