خبرگزاری کار ایران

برخی اتفاقات طبیعی نیست؛

اسکوچیچ: به خودمان باختیم نه تراکتورسازی / فدراسیون به ما استرس داد!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۴۲

متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر تیم فولاد و من تحت استرس بسیار بالایی بودیم چرا که فدراسیون به خاطر مشکلات کارت پایان خدمت از حضور دو بازیکن ما در این دیدار ممانعت کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت این تیم اهوازی با عملکرد نه چندان مطلوب خود باعثپیروزی تراکتورسازی شد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته نخست لیگ برتر، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می کنم حق ما باخت نبود اما جا دارد به تیم تراکتورسازی به خاطر این پیروزی تبریک بگویم.

وی با اشاره به اینکه اشتباهات بازیکنان فولاد باعثشد آنها در این بازی به پیروزی نرسند، اضافه کرد: در این بازی خودمان با عملکرد نه چندان مناسب باعثشدیم که تراکتورسازی به پیروزی برسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت اخیر تیم فولاد و من تحت استرس بسیار بالایی بودیم چراکه فدراسیون به خاطر مشکلات کارت پایان خدمت از حضور دو بازیکن ما در این دیدار ممانعت کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که سه روز قبل کارت بازی این بازیکنان صادر شد اما ناگهان در ۲۴ ساعت گذشته به ما گفتند حق ندارید از آنها استفاده کنید.

وی ادامه داد: من این سئوال را از شما می پرسم چطور سه روز قبل یک بازیکن می تواند بازی کند اما ۲۴ مانده به مسابقه ناگهان حضورش غیر قانونی می شود. البته یکی از این دو بازیکن ساسان انصاری بود که پدرش فوت کرده و به همین دلیل معافیت گرفته است. مشکل او حل شد اما به خاطر استرس زیادی که رویش ایجاد شده نتوانست در این بازی خوب بازی کند.

اسکوچیچ در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: سیاست فدراسیون فوتبال ایران همیشه شعار جوانگرایی سر می‌دهند و سیاستش استفاده بیشتر از بازیکنان جوان در تیم‌های لیگ برتری است. ما هم این کار را انجام داده‌ایم اما متاسفانه بازیکن جوان ما را یکسال در اردو نگه می‌دارند و ما نمی‌توانیم از آنها به موقع بهره ببریم. این اتفاقات عجیب است و متاسفانه این کار، تجارتی غیر عادلانه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از اتفاقات در فوتبال ایران توجیهی ندارد، تصریح کرد: بعضی از تیم‌ها بدون دردسر بازیکن کسب می‌کنند و بعضی‌ها باید دردسر بکشند که بازیکنی بگیرند و یا از بازیکن جذب شده خود استفاده کنند آیا این مساله طبیعی است؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز