خبرگزاری کار ایران

به خاطر پول به آذربایجان نرفتم؛

دایی: پیروزی ها را از بازی با نفت آغاز می کنیم / عده ای بین من و کریمی اختلاف انداختند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۲۷

من از آذربایجان ۵ برابر رقمی که از پرسپولیس گرفتم، پیشنهاد داشتم، ولی به خاطر قولی که به این تیم و مردم داده بودم، ماندم و به خاطر پول به آذربایجان نرفتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شناخت زیادی از تیم نفت ندارم، اما می خواهیم پیروزی های مان را از همین بازی اول شروع کنیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران که بعد از ظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از تیم نفت شناخت زیادی نداریم، ولی این تیم همیشه خوب بوده است. من با آمدن منصوریان برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به غیر از بازی با پرسپولیس، در سایر مسابقات موفق باشند. ما فقط از نتایج این تیم خبر داریم و اصلا بازی‌های دوستانه آنها را ندیده‌ایم. با این حال ما هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم پیروزی‌های خود را از همین بازی شروع کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر جعلی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال از جمله حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس تاکید کرد: ما درگیر این مسئله نیستیم. این موضوع چند ماه قبل رخ داده و اینکه این بازیکن کی و کجا کارت پایان خدمت خود را گرفته، مهم است. باشگاهی که این بازیکن را با این کارت گرفته، باید پاسخگو باشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: بحثحسین ماهینی به پرسپولیس مربوط نمی‌شود. وی زمانی که در استقلال اهواز بوده، برایش چنین اتفاقی رخ داده است. من خودم ۱۷ ماه خدمت کردم و فرقی بین فوتبالیست و آدمی که در دورترین نقطه ایران به سربازی رفته، نیست. همه باید به قانون احترام بگذاریم.

دایی تصریح کرد: مهدی تاج بابت این موضوع خیلی زحمت کشید، ولی ما انتظار داشتیم چند روز زودتر این مسئله را می‌گفتند تا ما هم بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم. متاسفانه زمانی این موضوع را اعلام کردند که ما نمی‌توانیم جایگزینی برای حسین ماهینی پیدا کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر خداحافظی علی کریمی یادآور شد: علی کریمی بازیکن بزرگی است. علی دایی نباید درخصوص علی کریمی و زحماتی که وی برای فوتبال کشیده، صحبت کند. مسئله خداحافظی متاسفانه در فوتبال ما خوب جا نیفتاده است. خیلی از بازیکنان بوده‌اند که مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرده‌اند و هیچ گاه هم بازی خداحافظی برای آنها گرفته نشد. امثال کریمی خیلی‌ها هستند که بازیکنان بزرگی بودند، ولی بحثی بین من و کریمی راه انداخته‌اند که یک عده از آن سوء استفاده کردند و سوار بر جوی شدند که بین ما اختلاف بیندازند. کریمی بازیکن توانمندی بوده و می‌تواند در عرصه کمک به فوتبال ایران هم مثمرثمر باشد.

دایی درباره اینکه برای خودش هم در زمان بازیگری بازی خداحافظی برگزار نشد، گفت: دنبال این مسائل نبودم. بازیکنان بزرگتر از من هم بودند که متاسفانه برای آنها هم خداحافظی نگرفتند. من به آنچه از فوتبال می‌خواستم رسیدم. شاید اگر دنبال فوتبال نمی‌رفتم یک مهندس بزرگ می‌شدم، اما تمام زندگی‌ام را مدیون خدا هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات و جدایی بازیکنان ملی پوش، گفت: من دوست داشتم در آرامش کارم را انجام دهم. شما دیدید در این مدت مصاحبه ای هم نکردم تا به آرامش تیم لطمه نخورد. حرف‌های زیادی از بعضی اشخاص شنیدم ولی جبهه گیری نکردم و جواب آنها را ندادم.

دایی گفت: اتفاقاتی را که داخل باشگاه می‌افتاد و نمی‌افتاد را رصد می‌کردم و از همه خبر داشتم، ولی نمی‌توانستم به زور سید جلال حسینی و محمدرضا خلعتبری را نگه دارم. با اینکه می‌دانستم سید جلال با تیم قطری قرارداد بسته و کارش تمام شده ولی ناراحتم که این بازیکن با ما رو راست نبود و ما را آنقدر معطل خودش کرد که نتوانستم یک بازیکن خوب مثل خودش جایگزین کنم. این بازیکن حق دارد جای دیگر برود و پول خوبی هم بگیرد، ولی می‌توانست زودتر به ما بگوید تا دنبال جذب یک بازیکن خوب برویم.

سرمربی پرسپولیس همچنین با اشاره به وضعیت مهرداد پولادی تصریح کرد: این بازیکن حتی چند بار جواب تلفن من را هم نداده است. ما فردا بازی داریم، ولی معلوم نیست این بازیکن کجاست. پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد، ولی متاسفانه جواب هیچ کس را نمی‌دهد. نمی‌دانم پولادی چرا چنین رفتاری می‌کند.

دایی درباره جدایی خلعتبری هم گفت: خلعتبری یکی از دوستان بسیار صمیمی من است، ولی وقتی می‌خواهد برای ادامه زندگی تیم را ترک کند، نمی‌توانم جلویش را بگیرم. زندگی یک بازیکن مهمتر از هر چیزی است. جا دارد از زحمات علیرضا رحیمی هم تشکر کنم که تلاش زیادی به کار برد. بازیکنانی را جذب کردیم که برخی تیم‌ها ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان بیشتر به آنها پول می‌دادند، ولی آنها به عشق پرسپولیس به این تیم آمدند و قید آن پول را زدند تا بتوانند در تیم محبوب شان بازی کنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر مبنی بر جدایی حسینی و به هم خوردن ساختار دفاعی این تیم، گفت: در فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشتیم و عملکرد این خط عالی بود. تلاش می‌کنیم آن روند را حفظ کنیم و این عملکرد را امسال هم در لیگ داشته باشیم. درست است حسینی از تیم رفته، ولی خط دفاعی را طوری بالانس کرده‌ایم که مشکلی در این فصل نداشته باشیم. به دنبال جذب یک مدافع خارجی هم هستیم که قرار است هر چه سریع تر به ایران بیاید و البته به جز حسین ماهینی، سه جای خالی دیگر هم داریم که در زمان مقتضی، می‌توانیم از بازیکنی که به درد پرسپولیس بخورد، استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر رقم قراردادش، اظهار کرد: رقم قرارداد من همیشه شفاف بوده، متاسفانه شما رسانه‌ها هجمه‌ای را علیه من ایجاد کردید. خیلی از همکاران من هستند که حق شان بیشتر از آن چیزی است که الان می‌گیرند. شما ببینید مربیان قبلی پرسپولیس چه قراردادهایی داشتند که نسبت به آنها کمتر گرفتند. به عنوان نمونه ژوزه که حدود ۱۰ میلیارد تومان برایش هزینه شد، ولی حق امثال من ضایع شد. شما دیدید من با رقم کمتری فصل گذشته چه نتایج بهتری گرفتم. من از آذربایجان ۵ برابر رقمی که از پرسپولیس گرفتم، پیشنهاد داشتم ولی به خاطر قولی که به این تیم و مردم داده بودم، ماندم و به خاطر پول به آذربایجان نرفتم.

وی در واکنش به این موضوع که باشگاه راه آهن دو سال بعد از حضور شما در این تیم، رقم قرادادتان را منتشر کرده، گفت: من از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنم، چون شیطنتی پشت این قضیه وجود دارد. از روز شنبه وکیل من این قضیه را پیگیری می‌کند. در راه آهن هم قرارداد خوبی بستم که البته این قرارداد هم شفاف بود و مالیاتم را بر اساس همان قرارداد دادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز