خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ برتر اعلام کرد؛

شرط بازیکنانی که کارت خدمت شان معتبر نیست؛ باشگاه ها مدارک مستند ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۲۱

چنانچه باشگاه‌ها بتوانند تا قبل از شروع مسابقه به ارائه مدارک مثبته با قبول مسئولیت ناشی از آن اقدام کنند، مسئولان برگزاری مسابقات هماهنگی لازم برای مجوز بازی را صادر می‌کنند.

سازمان لیگ فوتبال ایران با صدور اطلاعیه‌ای در مورد تعیین وضعیت بازیکنان، شرط بازی کردن آن دسته از بازیکنانی که کارت خدمت شان معتبر نیست را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: احتراما به طوریکه مستحضرید هر باشگاه برای استفاده از بازیکنان طرف قرارداد خود باید با ارائه مدارک مشروحه در ماده ۲۹ آیین نامه نقل و انتقالات از جمله تعیین وضعیت خدمتی(خدمت سربازی) و تسویه حساب‌های مالیاتی، مجوز بازی دریافت نماید که این مهم علاوه بر الزام قانونی، به صورت کتبی هم یادآوری و به استحضار رسیده است؛ کما اینکه تاییدیه آن دسته از بازیکنان که مدارک آنان به موقع تحویل شده است صادر و برای بازی منع قانونی ندارند.

مع الوصف بنا به درخواست و موافقت این سازمان با هدف ایجاد تسهیلات و همکاری بیشتر مقرر گردیده است چنانچه باشگاه‌ها بتوانند تا قبل از شروع مسابقه و تسلیم اسامی بازیکنان نسبت به ارائه مدارک مثبته با قبول مسئولیت ناشی از آن اقدام کنند، مسئولان برگزاری مسابقات با پذیرش مدارک و انجام هماهنگی لازم برای بازیکن مجوز بازی صادر می‌کنند.

گفتنی است سازمان لیگ روز گذشته اسامی ۲۱ بازیکن فوتبال ایران را اعلام کرده بود که به خاطر معتبر نبودن کارت‌های پایان خدمت تا مشخص شدن وضعیت نهایی حق بازی در لیگ برتر را ندارند.

فهرست ۲۱ نفره‌ این لیست به این شرح است:

۱. آرش افشین

۲. میلاد غریبی

۳. حسین خلاقی

۴. شهاب کرمی

۵. علی حمودی

۶. ساسان انصاری

۷. علیرضا حقیقی

۸. حسین ماهینی

۹. بختیار رحمانی

۱۰. سعید حلافی

۱۱. امین جهان‌مهر

۱۲. محمدجواد شفیع‌زاده

۱۳. مهدی چاه‌کوتاه‌زاده

۱۴. ابراهیم صالحی

۱۵. محمد معاوی

۱۶. حسن معادی

۱۷. میلاد مدیرروستا

۱۸. عقیل عبدالخانی

۱۹. عباس عسگری

۲۰. علی کعبی

۲۱. منصور عظیمی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز