خبرگزاری کار ایران

مجبور بودیم از تیم های سقوط کرده خرید کنیم؛

گل محمدی: بازی سختی با صبا داریم / وعده ای به مسئولان ذوب آهن ندادم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۶۸

با انتقال تمرینات به قم، استقبال بیشتری از بازی های صبا خواهد شد / تنها قصد ما ثبات بخشیدن به تیم و کسب امیتاز در نیم فصل اول است / به دنبال این هستیم تا ذوب آهن را به جایگاهی که دو، سه سال از آن دور بوده است برسانیم

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شناخت تیم صبا، گفت: فقط می دانم تغییرات زیادی در صبا انجام شده است و جوان گرایی بسیاری داشته اند که انگیزه این بازیکنان می تواند بازی سختی را برای ما رغم بزند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از نخستین بازی تیمش در لیگ برتر مقابل صبای قم عنوان کرد: برای کسب امتیاز به قم آمدیم و هر تیمی که بتواند حملات مفید بیشتری صورت دهد می تواند با برد از زمین خارج شود که مطمئنا با توجه به اولین مسابقه، پیروزی برای هرد دو تیم مهم است.

وی با اشاره به سابقه حضورش در صبا ابراز داشت: خاطرات خوبی از این تیم دارم و خوشحالم که بعد از مدت ها دوباره به قم آمدم و دیداری تازه کردم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط تیمش تصریح کرد: تغییرات زیادی با فصل قبل داریم و علاوه بر تمرینات، اردو ها و بازی های دوستانه خوبی را برگزار کردیم.

گل محمدی درباره شناخت تیم صبا، اظهار داشت: فقط می دانم تغییرات زیادی در صبا انجام شده است و جوان گرایی بسیاری داشته اند که انگیزه این بازیکنان می تواند بازی سختی را برای ما رغم بزند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به سابقه حضور شما در صبا، جا به جایی تمرینات این تیم به قم را مثمر ثمر می دانید، خاطر نشان کرد: ما نیز با این مسئله رو به رو بودیم که موجب نارضایتی تماشاگران قمی می شد. مطمئنا با انجام این کار استقبال بیشتری از بازی های صبا خواهد شد.

سرمربی ذوب آهن تنها مصدوم تیمش را مهدی رجب زاده اعلام کرد و ادامه داد: بازیکنانی که خواستیم به تیممان آمدند، اما بیشتر خرید های ذوب آهن از تیم های سقوط کرده بود، چون مبلغ این بازیکنان زیاد نبود ولی با این وجود توانستیم در نقاطی که ضعف داشتیم، پوشش لازم را انجام دهیم.

گل محمدی با بیان اینکه در کسب رتبه وعده ای به باشگاه ذوب آهن ندادم، گفت: تنها قصد ما ثبات بخشیدن به تیم و کسب امیتاز در نیم فصل اول است و به دنبال این هستیم تا ذوب آهن را به جایگاهی که دو، سه سال از آن دور بوده است برسانیم که این امر در این فصل میسر نمی شود و حداقل دو، سه سال طول می کشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز