خبرگزاری کار ایران

امام جمعه پلدختر از نماینده مردم کوهدشت در الحاق پلدختر به رومشگان انتقاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۶۰

امام جمعه پلدختر از نامه نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر الحاق شهرستان پلدختر به حوزه انتخابیه رومشگان انتقاد کرد.

امام جمعه پلدختر از نامه نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر الحاق شهرستان پلدختر به حوزه انتخابیه رومشگان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر باتبریک یک ماه بندگی و عبادت افزود: نماینده مردم کوهدشت در مجلس نامه‌ای به وزیر کشورنوشته که در انتخابات شهرستان پلدختر و رومشکان یکی شوند که من این کار را غلط و نامه را هم نامه‌ای اشتباه می‌دانم.

وی الحاق حوزه پلدختر با رومشکان را باعثمشکلات امنیتی دانست و گفت: نماینده مردم کوهدشت در مجلس بانامه‌ای به وزیر کشور درخواست الحاق حوزه رومشکان به پلدختررا کرده است و‌‌ همان طور که همه ما می‌دانیم، پلدختر به اندازه کافی دارای مشکلات است و اگر این دو حوزه با هم الحاق شوند، مشکلات امنیتی آن مضاعف خواهد شد.

وی افزود: به وزیر کشور توصیه می‌کنم به این موضوع حتی فکر نکند و با قاطعیت درخواست این نماینده را رد کند. زیرا هرکس به دنبال این جور تنش‌هایی باشد ما آن را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات در این دو حوزه از حساسیت‌های زیادی برخودار است، افزود: از وزیر کشور تقاضا دارم برای اینکه همچنان دوستی این دو شهرستان پایدارو خوب باشد با پیشنهاد نماینده کوهدشت در مجلس مخالفت کند و نگذارد با یک تصمیم غلط موجب تفرقه و دشمنی مردم شود.

حجت الاسلام لروند افزود: قصد این است که روابط مردم در آینده به هم نزدیک شود و در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند نه اینکه از هم فاصله بگیرنذ زیرا این کار عاقبت خوبی ندارد.

خطیب نماز جمعه پلدختراز توجه و دستور استاندار به مصلای نماز جمعه این شهر تقدیر کرد و گفت: با توجه ویژه استاندار لرستان، این امید در دل‌ها شعله می‌کشد که فاز اول مصلای نماز جمعه پلدختر به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام لروند افزود: با بهره برداری از فاز نخست مصلا، نمازگزاران دیگر درگرمای ۵۰ درجه و در زیر آفتاب سوزان اقامه نماز جمعه نخواهند کرد.

وی ازتلاش فرماندار شهرستان پلدختر به خاطر برخورد متواضع، مردمی و دور از باند بازی و سیاسی کاری که شهر را به درستی اداره می‌کند و موجب اتحاد و وحدت بیشتر بین مردم می‌شود تقدیر کرد.

امام جمعه پلدختر ضمن تشکر از دولت دکتر روحانی که طی یک سال اخیر، باعثشده کارهای مهمی در شهرستان صورت بگیرد از پروژه‌هایی نظیر پیگیری ساخت مصلای نماز جمعه، چهار خطه کردن جاده‌های ارتباطی، راه آهن، کارخانه سیمان و ایستگاه پمپاژ آبرسانی و استخرشنای شهرستان است، یاد کرد که با تلاش مسئولان در حال ساخت و تکمیل هستند که برخی از آن‌ها در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسند

وی حضور پرشکوه مردم در نماز عید فطر را پیامی مستقیم و دندان‌شکن به آمریکا، اروپا و رژیم‌های مزدور منطقه دانست و گفت: عید فطر نماد وحدت و نمایش اتحاد مسلمانان و مظهر وحدت و انسجام امت اسلامی و رسیدن به اوج قله تقوا است.

حجت الاسلام لروند به حوادثتلخ غزه اشاره کرد افزود: عید فطر امسال با حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه همراه شده و ماه رمضان امسال زیر بار حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی سپری کردند که امیدواریم درد و رنج مردم فلسطین پایان یافته و در آزادی و آرامش زندگی کنند.

وی تصریح کرد: این رژیم گرگ صفت و کودک کش۲۰ روز است که علیه مردمی بدون دفاع، سلاح و آزادی، ظلم و ستم می‌کند و در حملات وحشیانه در غزه به بزرگ و کوچک رحم نکرده و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین را آماج حملات خود قرارمی دهد و دست به قتل عام و کشتار زنان و کودکان می‌زند. اما فلسطینیان آنچنان پایداری و استقامت کردند که دنیا مات و مبهوت است.

وی افزود: با بیان اینکه کشتار فجیع مردم غزه سبب جریحه‌دار شدن قلوب مسلمانان شده است گفت: مسئله فلسطین و غزه از مصیبت‌های و مهم‌ترین مسئله امروزجهان اسلام است که آمار کشته شدگان فلسطین و غزه تا کنون یکهزار و ۴۹ و اسراییل ۹۰ نفردنیای نابرابری است جنان که مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر کشته شدن اسراییلی‌ها را محکوم می‌کنند اما در برابرجنایات صهیونیست‌ها را که بزرگ‌ترین مصیبت دنیاست سکوت می‌کنند.

امام جمعه پلدختر ماهواره را عامل نفوذ دشمن در خانه‌ها دانست و گفت: مواظب خطرات ماهواره باشید چرا که در ماهواره خوبی وجود ندارد و موجب از هم پاشیدن شدن کانون گرم خانواده‌ها می‌شود و با گسترش فرهنگ سبک زندگی اسلامی باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز