خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان،

سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم‌آباد بیشترین پیشرفت فیزیکی را داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۴۸

سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم‌آباد، یکی از بهترین سایت‌های مسکن مهر استان لرستان محسوب می‌شود که یک هزار و ۹۸۰ واحد آن در حال ساخت است‌.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم‌آباد، یکی از بهترین سایت‌های مسکن مهر استان لرستان محسوب می‌شود که یک هزار و ۹۸۰ واحد آن در حال ساخت است‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل تکمیل واحدهای مسکن مهر استان‌، موضوع آورده مردمی و تعدیل قیمت‌هاست، تصریح کرد: در روند اجرای طرح مسکن مهر شهرستان پلدختر با وجود آسفالت سایت‌ها، آورده مردمی بسیار ناچیز است و دلیل آن نیز سوء برداشت متقاضیان از ماهیت این طرح است.
شهرام ملکی بیان داشت: از مجموع ۴۳ هزار واحد مسکن مهر استان‌، عملیات احداث۳۰ هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده که از این میزان‌، تعدادی به متقاضیان تحویل داده شده و یا در شرف تحویل قرار دارند.

وی اظهار کرد: ۵۱۲ واحد مسکونی طرح مسکن مهر شهرستان کوهدشت نیز به پایان رسیده و کار ساخت و ساز ۹۵ درصد از ۴۴۸ واحد مسکن مهر شهرستان سلسله نیز به پایان رسیده است.

ملکی روند اتمام عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵۱۲ واحد مسکن مهر بروجرد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۴ واحد مسکن مهر شهرستان دورود نیز ۳۰۴ واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای خرید هر انشعاب برق دولتی ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در لرستان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و هر انشعاب آب و فاضلاب نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پرداخت شده است.

ملکی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سرعت بخشی به روند اجرا و اتمام طرح‌های مسکن مهر لرستان، افزود: در شهرستان ازنا نیز از مجموع ۶۴۸ واحد مسکونی، ۱۴۸ واحد آن تکمیل و تحویل داده شده و در ۵۰۰ واحد نیز ۹۰ درصد کار انجام شده است.

وی گفت: در شهرستان الیگودرز از مجموع یک هزار و ۲۵۰ واحد ۷۰۰ واحد تحویل داده شده و مابقی واحد‌ها نیازمند آورده مردمی است که تعاونی‌های مربوطه در این مورد باید هم‌کاری لازم را داشته باشند تا در اسرع وقت واحد‌ها تحویل شود.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: سایت دره‌گرم خرم‌آباد نیز دارای ۸۶۰ واحد است و پروژه آن فعال نیز می‌باشد و آماده‌سازی مجموعه نیز توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

ملکی افزود: در سایت ۶۳ هکتاری مسکن مهر خرم‌آباد نیز ۸۹۸ واحد آماده واگذاری است و مابقی واحد‌ها در بحثتعدیل قیمت‌ها با مشکل مواجه شده‌اند.

وی گفت: سایت ۷۵ هکتاری مسکن مهر خرم‌آباد نیز یکی از بهترین سایت‌های مسکن مهر استان لرستان محسوب می‌شود که یک هزار و ۹۸۰ واحد آن در حال ساخت است‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز