خبرگزاری کار ایران

۶۳ درصد تصادفات در ایلام، تلفات در صحنه داشته اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۹۰

فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست هماهنگی مرحله دوم سفرهای تابستانه کاهش حوادثرانندگی را نیازمند کار جمعی دانست.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست هماهنگی مرحله دوم سفرهای تابستانه کاهش حوادثرانندگی را نیازمند کار جمعی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، سردار " علی دولتی " در جمع اعضاء شورای فرهنگی طرح تابستانه پلیس اظهار داشت: با وجود کاهش حوادثرانندگی از سال ۹۱ تاکنون استان ایلام رتبه اول شدت تصادفات در صحنه را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: براساس آمارهای موجود ۶۳ درصد تصادفات بوقوع پیوسته در جاده های درون شهری و معابر برون شهری استان دارای تلفات در صحنه بوده اند.
فرمانده انتظامی استان ایلام، کوهستانی بودن، نداشتن بزرگراه و جاده های کم عرض را برخی از کمبودهای استان و علل وقوع برخی تصادفات عنوان کرد.
وی تصریح کرد: استان ایلام به علت نداشتن حتی یک متر بزرگراه از استان های فقیر از این حیثمی باشد.
سردار دولتی با اشاره به شروع مرحله دوم سفرهای تابستانه مردم در پایان ماه مبارک رمضان گفت: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان تمهیدات ویژه ای را برای حضور پر رنگ در محورهای مواصلاتی استان در نظر گرفته اند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات پلیسی فعالیت های خوب آموزشی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد: با همراهی و تعامل بیشتر دستگاههای متولی حوادثرانندگی در تابستانه امسال به حداقل خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز