خبرگزاری کار ایران

با دعوت از ۷ شناگر؛

تمرینات تیم ملی شنا از سر گرفته می شود

کد خبر : ۱۹۰۵۷۹

ششمین اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا از ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۹۳/۵ / ۱۱ لغایت روز جمعه مورخ ۹۳/۵ / ۳۱ در محل تهران - مجموعه ورزشی شهید شیرودی - استخر بین المللی ۹ دی برگزار می شود.

ششمین مرحله اردو تدارکاتی تیم ملی شنا ایران به منظور حضور پرقدرت در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از شنبه(۱۱ مرداد) به مدت سه هفته در استخر ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، ششمین اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا از ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخ ۹۳/۵ / ۱۱ لغایت روز جمعه مورخ ۹۳/۵ / ۳۱ در محل تهران - مجموعه ورزشی شهید شیرودی - استخر بین المللی ۹ دی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این برنامه متمرکز تمرینی، استمرار اردوی تدارکاتی تیم ملی شنای ایران بمنظور ارتقای شرایط و توانایی های ورزشکاران و حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی است.

کادر فنی تیم ملی شنا از ۷ شناگر برای حضور در این اردو دعوت کرد. شناگران تیم ملی باید ساعت ۷ صبح روز شنبه(۱۱ مرداد) خود را به مسئول پذیرش خوابگاه استخر بین المللی ۹ دی معرفی کنند.

* اسامی شناگران دعوت شده به ششمین مرحله اردو تدارکاتی تیم ملی:
- آذربایجان شرقی:(مهدی انصاری)
- اصفهان:(جمال چاووشی فر)
- فارس:(احمدرضا جلالی، امیرمحمد شجاعی فر)
- البرز:(آرشام میرزایی)
- خراسان رضوی:(آریا نسیمی شاد، محسن مهمان نواز)

*شرایط و مقررات ورود به کمپ تیمهای ملی(اردوی تدارکاتی):
۱ - به همراه داشتن البسه و تجهیزات فنی موردنیاز در شنا و بدنسازی(کفش - لباس ورزشی - تخته - فین و…)
۲ - به همراه داشتن دفترچه بیمه و کارت بیمه ورزشی
۳ - پیش بینی و تهیه وسائل ایاب و ذهاب سفر در تاریخهای اعلام شده جهت ورود به اردو و بازگشت از اردو به عهده هیأتهای مربوطه و شناگران مدعو میباشد.
۴ - شناگران و مدعوین میبایستی تمام وقت در خدمت کادر مربیان ملی در طی اردو باشند.
²تذکر: عدم حضور در اردو در تاریخ های اعلام شده بدون مجوز، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تیم های ملی و کلیه مسابقات برون مرزی در سال ۱۳۹۳ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز