خبرگزاری کار ایران

طی حکمی؛

سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۵۶

مسعود الماسی در عرصه های و فعالیتهای فرهنگی همچون مشاور فرهنگی و مطبوعاتی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیر خبرگزاری ایسنا و…را در سوابق کاری خود دارد و هم اکنون نیز مدیر خانه مطبوعات استان زنجان است.

طی حکمی از سوی حبیب ایل بیگی, رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، مسعود الماسی به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسعود الماسی, یکی از فعالان عرصه فرهنگ، هنر و مطبوعات استان زنجان طی حکمی از سوی حبیب ایل بیگی, رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان منصوب شد.

مسعود الماسی فعالیت در عرصه های مشاور فرهنگی و مطبوعاتی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیر خبرگزاری ایسنا در استان زنجان، مدیر خانه مطبوعات استان زنجان، مدیر تولید و تهیه کنندگی مجموعه مستند ۱۰ قسمتی مداحان آذربایجان(پخش شده از شبکه ۲ سیما)، جانشین تهیه کنندگی تله فیلم کیمیا(پخش شده از شبکه اول سیما) و مشاور اسبق مطبوعاتی و فرهنگی شورای شهر زنجان را در کارنامه کاری خود در عرصه فرهنگ، هنر و مطبوعات به ثبت رسانده است.

لازم به ذکر است مسعود الماسی ازامروز فعالیت خود را ازدر استان آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز