خبرگزاری کار ایران

قنبرپور ۲۷ بازیکن را دعوت کرد؛

تیم فوتبال نوجوانان ایران ۱۲ مرداد به ژاپن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۳۶

اعضای این تیم دوازدهم مرداد تهران را به مقصد ژاپن ترک کرده و دو دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ژاپن و یک دیدار تدارکاتی با تیم زیر ۱۸ سال کاشیما، برگزار خواهند کرد.

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران درحالی از هشتم مردادماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود که این تیم ۴ روز بعد برای برگزاری اردوی آماده‌سازی راهی کشور ژاپن می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور ۲۷ بازیکن را به اردوی تدارکاتی دعوت کرد. این اردوی تا دوازدهم مردادماه در آکادمی ملی فوتبال ادامه خواهد داشت و پس از آن تیم ملی نوجوانان روز یکشنبه دوازدهم مرداد ماه به ژاپن اعزام خواهند شد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
فرید نجات، رضا دهقانی، محمدامین بهرامی، امیرحسین صفوی، مهران درخشانی مهر و علی خدادادی(اصفهان) امیر حسین یحیی زاده، نیما مختاری، علیرضا آقا براری(مازندران) وحید افتاری(هرمزگان) حسام سلطان پور، محمدرضا خاکی(گیلان) محمد شمسی، مهرداد پور ابوالقاسم، بهزاد دودانگه، میثم ناصری(خوزستان) علی اکبر احمدی، محمد سلطانی مهر، مهدی عبداله وند، نیما داغستانی، رضا شکاری، امیر مهدی جانملکی، محمد گروسی، باقر نیاری(تهران) امیرحسین رنگرز(قم) فرزان دانا(فارس) رضا کریمی(اردبیل).

بازیکنان باید راس ساعت ۱۴ روز چهارشنبه هشتم مردادماه در کمپ تیم های ملی معرفی کنند. همچنین طبق برنامه اعضای این تیم صبح روز یکشنبه دوازدهم مردادماه تهران را به مقصد ژاپن ترک کرده و پس از برگزاری اردو و دو دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ژاپن و یک دیدار تدارکاتی با تیم زیر ۱۸ سال کاشیما، بیست و یکم مردادماه به تهران باز خواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز