خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرودگاه‌های کشور در گفتگو با ایلنا خبر داد:

بهره برداری از دو طرح در فرودگاه امام خمینی تاپایان مرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۸۰

پروژه هتل فرودگاه امام خمینی به لحاظ ساختمانی و محوطه‌سازی به اتمام رسیده است اما مشکل تاسیسات، آب، برق و گاز مانع بهره‌برداری آن شده است که مجری طرح باید زیرساخت‌ها را برای هتل فراهم کند. ‌

سرپرست فرودگاه‌های کشور از به بهره‌برداری رسیدن دو طرح در فرودگاه امام خمینی تا پایان مرداد ماه خبر داد.
محمد علی ایلخانی سرپرست فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برنامه‌های سال جاری فرودگاه امام خمینی گفت: دو طرح ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید اولی بهره‌برداری از پاویون فرودگاه، که دو سال است آماده بهره‌برداری است.
وی با بیان این مطلب که پاویون کنونی فرودگاه محقر است افزود: پاویون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در حد و اندازه یک فرودگاه بین‌المللی نیست به طوری که مقامات و وزرای خارجی در سفر به ایران گمان می‌کردند رفت‌وآمدشان از ترمینال انجام می‌شود.
ایلخانی در پاسخ به این سئوال که آیا بحثمالی موجب وقفه در ساخت و بهره‌برداری از پاویون طی این سال‌ها شده است گفت: خیر نمی‌توان هزینه را عامل اصلی دانست زیرا در مقابل هزینه‌ای که برای ساخت فرودگاه شده است ساخت پاویون هزینه ناچیزی می‌خواهد همچنین در دو سال گذشته ساختمان ان به اتمام رسیده است تنها انجام یک سری کارهای جزئی باقی مانده است که تا یک ماه آینده تکمیل و از مجری طرح تحویل گرفته خواهد شد.
سرپرست فرودگاه‌های کشور طرح دوم را بهره برداری از پل روگذر عنوان کرد و افزود: این پل که پارکینگ شماره ۲ را به ترمینال مسافری وصل می‌کند جز پروژه های آماده است که تا پایان مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
ایلخانی در خصوص راه اندازی هتل فرودگاه امام خمینی اظهار داشت: به لحاظ ساختمانی و محوطه‌سازی کارها به اتمام رسیده است و مشکل تاسیسات، آب، برق و گاز مانع بهره‌برداری آن شده است که مجری طرح باید زیرساخت‌ها را برای هتل فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز