خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با المنار:

ایران در سخت‌ترین شرایط، قوی‌ترین ارتباط را با حماس حفظ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۲۶

ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم که عراق، ایران، سوریه، لبنان و فلسطین پنج کشور مؤثر در جبهه مقاومت و در محور مقاومت هستند؛ حتی با وجود توطئه‌های جهانی و صهیونیستی علیه این جبهه و محور.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر حمایت تهران از حماس، گفت که جمهوری اسلامی ایران ارتباطات قوی با حماس دارد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در جریان سفرش به لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری المنار، درباره ارتباط ایران و حماس تصریح کرد: ما با صدای بلند اعلام می‌کنیم که عراق، ایران، سوریه، لبنان و فلسطین پنج کشور مؤثر در جبهه مقاومت و در محور مقاومت هستند؛ حتی با وجود توطئه‌های جهانی و صهیونیستی علیه این جبهه و محور.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو افزود: جبهه مقاومت در قوی‌ترین شرایطش قرار دارد و نمونه مشخص آن، وقایعی است که در غزه اتفاق افتاده است.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: در سه سال گذشته که سوریه در بحران قرار داشت همواره با این سوال مواجه بودیم که آیا رابطه ایران با حماس قطع شده است؟ آیا حماس با ایران ارتباط دارد؟ آیا ایران به حمایت‌هایش از حماس به عنوان جزئی از مقاومت در فلسطین ادامه می‌دهد؟ باید عرض کنم که در سخت‌ترین شرایط، ایران قوی‌ترین ارتباطات را با حماس حفظ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز