خبرگزاری کار ایران

کشتی جایزه بزرگ فیلا - باکو؛

عبدولی و اخباری به مدال نقره و برنز قناعت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۶۲

سامان عبدولی و داود اخباری با شکست برابر کشتی گیران آذربایجان و مجارستان به مدال نقره و برنز اوزان ۵۹ و ۸۵ کیلوگرم رقابت های کشتی جایزه بزرگ فیلا قناعت کردند.

سامان عبدولی و داود اخباری به مدال نقره و برنز اوزان ۵۹ و ۸۵ کیلوگرم رقابت های کشتی جایزه بزرگ فیلا قناعت کردند.

به گزارش ایلنا، در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اورخان احمداف از آذربایجان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ اوتا شینیبو از ژاپن را مغلوب کرد. عبدولی در دور سوم الکساندر کوستادینوف از بلغارستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله کامران ممدوف از آذربایجان را با نتیجه یک بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

عبدولی در این دیدار مقابل طالح ممدوف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۵ کیلوگرم داود اخباری در دور اول مقابل ایلیا اودویدچنکو از روسیه با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه یک بر صفر مغلوب سامان طهماسبی از آذربایجان شد و با توجه به حضور طهماسبی در دیدار فینال، اخباری به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه آمر هرستانوویچ از اتریش را با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. اخباری در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۱ پاتریک زابو از مجارستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد توسلی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۲ میت نمس از صربستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۱۰-۵ دیمیو ژادرایف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب رسول چونایف از آذربایجان شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب رستم علی اف از آذربایجان شد و به مقام پنجم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز