خبرگزاری کار ایران

یوسفیان‌ملا خبرداد:

اختصاص ۴۸۰میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای گاز مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۴۵

با توافقی که مسئولان کشوری داشتیم مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال از بانک‌های مختلف وام برای گاز مازندران گرفتیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: برای اجرای عملیات گازرسانی استان مازندران حدود ۴۸۰میلیارد ریال از بانک‌های مختلف وام دریافت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل: عزت‌الله یوسفیان ملا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید براینکه در سال‌های گذشته گاز مازندران از لحاظ مالی و اعتباری قدرت این را نداشت که بتواند به این نقطه فعلی برسد، ابراز داشت: با توافقی که مسئولان کشوری داشتیم مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال از بانک‌های مختلف وام برای گاز مازندران گرفتیم.

وی بیان داشت: در این امر مهم مسئولان استانی نیز با توجه به پرداخت سود و مشکلات پرداخت آن را پذیرفتند.

یوسفیان با بیان اینکه به لطف خداوند این اتفاق برای مازندران و شهرستان آمل روی داد، افزود: هم‌اکنون گاز منطقه از همه ابعاد در حال تکمیل است که امیدواریم همه بتوانند استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشند و از خداوند می‌خواهیم مردم همه شهرهای کشور بتوانند از این گاز طبیعی بهره کافی ببرند.

این مسئول آمادگی و مساعدت خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و مسئولان را اعلام کرد و گفت: هرچند این کار تاکنون نیز اتفاق افتاده است و وام‌های متعددی به برخی از شهرهای همجوار در مازندران اختصاص پیدا کرده است و مدیرکل گاز مازندران نیز اشاره داشتند که برای گازرسانی به ۱۲ میلیارد تومان برای شهرهای دیگر نیازمندند که این امر برطرف شد که حتی نماینده دوره هشتم بابل در مجلس به این خاطر قدردانی و تشکر داشتند.

وی با ابراز امیدواری از بهره‌مندی گاز به استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه هم‌اکنون استان‌های جنوبی به ویژه خوزستان با وجود صنعت نفت و گاز مردم آن با مشکلات متعدد گاز مواجه هستند.

یوسفیان خاطرنشان کرد: هفته گذشته نمایندگان استان‌های جنوبی تصویری از وضعیت گازرسانی این استان‌ها به مجلس کشیدند که مردم آن به حمل سیلندرهای گاز می‌پرداختند.

عضو کمیسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این امر از وزارت نفت خواستار توجهی به آن مناطق شدیم زیرا آن مناطق مرکز گاز ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز