خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت گاز مازندران:

۸۴درصد از روستاهای آمل گازدار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۳۰

با اجرای طرح گازرسانی به ۱۸۴روستای شهرستان آمل حدود ۸۴درصد خانوار روستایی این شهرستان گازدار شدند.

معاون شرکت گاز منطقه‌ای مازندران گفت: با اجرای طرح گازرسانی به ۱۸۴روستای شهرستان آمل حدود ۸۴درصد خانوار روستایی این شهرستان گازدار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل: مرتضی تیرملک صبح امروز در افتتاحیه گازرسانی ۱۰روستای بخش دشت‌سر آمل در جمع اهالی روستای وسطی‌کلا با بیان اینکه در سال ۸۶مازندران با فرارسیدن فصل سرما با افت شدید گاز شرگت گاز به موازنه منفی رسیده بود، یادآور شد: در آن سال پیک مصرف گاز پاسخگو نبوده و این موجب رایزنی‌هایی از سوی نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی شد.

وی با تاکید براینکه در سال ۸۹با مطرح شدن وام و مصوب آن بار بزرگی از مشکلات گازرسانی به شهرستان‌های این استان برداشته شد، ابراز داشت: هم‌اکنون با تعامل و همدلی نمایندگان و مسئولان استانی بسیاری از روستاهای مازندران از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

تیرملک با اعلام اینکه تاکنون با اجرای گازرسانی ۱۸۴روستای شهرستان آمل ضریب گازرسانی به خانوار روستایی به ۸۴درصد رسیده است، اذعان داشت: در حالی‌که در سال ۸۶ این ضریب زیر۱۵ درصد بوده است.

این مسئول با بیان اینکه از پنج شهر آمل حدود سه شهر آن گازدار شدند، افزود: هم‌اکنون با تلاش دکتر یوسفیان‌ملا پیمانکاران در دو شهر رینه و گزنگ مشغول به کار هستند.

وی بیان داشت: با اتمام یافتن پروژه گازرسانی این دو شهر ۱۰۰درصد خانوار شهری شهرستان آمل گازدار خواهد شد.

تیرملک با اشاره به عملیات اجرایی دو خط تغذیه و تقویت محورهای سرخرود به آمل و بابل به آمل تصریح کرد: با اجرای این دو خط لوله با ۲۰و۱۲اینچ بالغ بر ۲۷۰میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره‌برداری این دو پروژه موجب رفع افت و قطعی گاز این شهرستان در فصل سرما می‌شود.

معاون شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون ۴۹روستای آمل پروژه گازرسانی در دست اجراست، اذعان داشت: این پروژه‌ها بالغ بر۴۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که حدود ۷هزار و ۷۳۸خاوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز