خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امور خارجه در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

پیروزی‌های مقاومت معادلات و محاسبات دشمن را به هم ریخته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۵۶

معاون وزیر امور خارجه کشورمان اقدامات و تحرکات دیپلماتیک دولت جمهوی اسلامی ایران در راستای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی و کمک و مساعدت به مردم بی دفاع فلسطین از جمله اعلام آمادگی برای ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه از طریق مصر و انتقال مجروحان فلسطینی بخصوص زنان و کودکان برای مداوا در ایران را تشریح کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: قدرت مقاومت و ایستادگی مردم غزه کل معادلات و محاسبات دشمن را به هم ریخته است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزرات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای رایزنی تحولات منطقه بخصوص تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیروت سفر کرده است، روز گذشته با رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن تجلیل از پایداری قهرمانانه ملت و مقاومت فلسطین در برابر اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهونیستی علیه نوار غزه، بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

وی اقدامات و تحرکات دیپلماتیک دولت جمهوی اسلامی ایران در راستای جلوگیری از تجاوزات رژیم صهیونیستی و کمک و مساعدت به مردم بی دفاع فلسطین از جمله اعلام آمادگی برای ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه از طریق مصر و انتقال مجروحان فلسطینی بخصوص زنان و کودکان برای مداوا در ایران را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به استیصال رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت مقاومت و ایستادگی مردم غزه، تاکید کرد: پیروزی‌های مقاومت کل معادلات و محاسبات دشمن را به هم ریخته است.

رمضان عبدالله نیز با تشریح آخرین وضعیت میدانی و سیاسی جنگ غزه، ‌ تاکید کرد: به برکت خون‌های پاک شهدا و مقاومت قهرمانانه گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی، پیروزی بزرگ دیگری برای فلسطین رقم خورده است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر ادامه و ایستادگی تا تحقق کامل شروط مقاومت قبل از هرگونه آتش بس تاکید کرد.

وی در ادامه از حمایت‌های همه جانبه رهبری، رییس جمهور، ‌دولت و ملت بزرگ ایران از مسئله فلسطین و مقاومت فلسطینی تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز