خبرگزاری کار ایران

رییس جمهوری درگذشت آیت الله شب زنده دار جهرمی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۷۳

این شخصیت فرزانه از اساتید برجسته و علمای اخلاق حوزه علمیه قم بود که عمر شریف خود را در جهت خدمت به مقاصد الهی و تعلیم و تعلم معارف شریف مکتب تشیع سپری نمود و از محضر پرفیض بزرگانی همچون حضرات آیات امام خمینی، اراکی، گلپایگانی، محقق داماد، بهجت و حائری رضوان الله علیهم اجمعین بهره‌مند گردید.

رییس جمهوری روز شنبه در پیامی، ارتحال عالم ربانی و فقیه پارسا آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار جهرمی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، علمای کرام، حوزه‏های علمیه به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إنّا لله و إنّا إلیه راجعون»
ارتحال عالم ربانی و فقیه پارسا آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار جهرمی موجب تاسف و تالم فراوان گردید. این شخصیت فرزانه از اساتید برجسته و علمای اخلاق حوزه علمیه قم بود که عمر شریف خود را در جهت خدمت به مقاصد الهی و تعلیم و تعلم معارف شریف مکتب تشیع سپری نمود و از محضر پرفیض بزرگانی همچون حضرات آیات امام خمینی، اراکی، گلپایگانی، محقق داماد، بهجت و حائری رضوان الله علیهم اجمعین بهره‌مند گردید.

اینجانب رحلت آن فاضل ارجمند را به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، علمای کرام، حوزه‏های علمیه به ویژه بیت مکرم بالاخصّ فرزند فاضل ایشان و سایر، منسوبان، علاقه مندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته و علو مقام ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز