خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قم:

قانون معافیت های مالیاتی در مورد تولید کنندگان قم اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۴۳

دولت در صدد است تا با بررسی مشکلات تولیدکنندگان، حمایت از صنایع در این مرحله از طرح هدفمندی به شکل بهتری انجام شود / مدیران باید مجموعه های خود را در راستای انجام امور بر اساس قانون و پرهیز از کارهای سلیقه ای مجاب نمایند.

ایلنا: معاون استاندار قم با تاکید بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای قانون معافیت مالیاتی شهرک های با فاصله ی بیش از ۳۰ کیلومتر از شهر اشاره و تصریح کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران شهرک صنعتی شکوهیه، به دنبال این هستیم تا قانون معافیت های مالیاتی در مورد تولیدکنندگان استان قم نیز اعمال شود.

به گزارش ایلنا از قم، سید حسن رضوی در جلسه ی ستاد هدفمندی یارانه ها که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به برنامه های حمایتی دولت از بخش تولید در فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: دولت در صدد است تا با بررسی مشکلات تولیدکنندگان، حمایت از صنایع در این مرحله از طرح هدفمندی به شکل بهتری انجام شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم با تاکید بر اینکه چنین رویکردی در استان نیز پیگیری می شود، به قانون معافیت های مالیاتی اشاره و تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا این قانون در مورد تولیدکنندگان استان قم نیز اعمال شود.

رضوی با تاکید بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای قانون معافیت مالیاتی شهرک های با فاصله ی بیش از ۳۰ کیلومتر از شهر اشاره و تصریح کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران شهرک صنعتی شکوهیه تلاش بر این است تا این قانون در مورد این شهرک نیز اجراء شود.

معاون استاندار قم با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات رفع مشکلات مردم و بویژه تولیدکنندگان می باشد گفت: مدیران باید مجموعه های خود را در راستای انجام امور بر اساس قانون و پرهیز از کارهای سلیقه ای مجاب نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز