خبرگزاری کار ایران

سردار باران چشمه مطرح کرد؛

کارت بازیکنان متخلف جعلی محسوب نمی شود / باید مدارک را ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۱۰

ما سال گذشته مدارک بازیکنانی که معاف شده بودند را خواستیم و اعلام کردیم که معافیت برخی از بازیکنان باطل بوده و باید برای اعلام توضیحاتی به سازمان وظیفه بیایند و مدارک خود را ارایه کنند.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص مشکلات کارت پایان خدمت چند بازیکن شاغل در لیگ برتر گفت: کار این بازیکنان جعل کارت به حساب نمی‌آید و اگر آنها مدارک مستندی ارایه کنند ممکن است بار دیگر معاف شوند.

به گزارش ایلنا، سردار باران چشمه که با شبکه خبر گفتگو می کرد، در خصوص معافیت برخی از بازیکنان لیگ برتری که با مشکل مواجه شده اند، بیان کرد: کارت پایان خدمت این بازیکنان جعلی نیست. به طور معمول افرادی که درخواست معافیت می‌کنند مدارک خود را تحویل می‌دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. ولی برخی موارد هم وجود دارد که شکایت‌هایی نسبت به معافیت یکسری افراد صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ما سال گذشته لیست بازیکنان لیگ برتر و لیگ یک را خواستیم که مدارک آنها که معاف شده بودند را مورد بررسی قرار دهم و اعلام کردیم که معافیت برخی از بازیکنان باطل بوده و باید برای اعلام توضیحاتی به سازمان وظیفه بیایند و مدارک خود را ارایه کنند.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح با بیان اینکه کارت این بازیکنان جعلی به حساب نمی‌آید، عنوان کرد: نمی‌توان این کارت را جعلی اعلام کرد چرا که این موضوع بحثحقوقی دارد. این بازیکنان مقصر نیستند چونکه کارت را در اختیار آنها قرار داده اند و بررسی‌ها نشان داد که نباید این کار صورت می‌گرفت. حالا هم احضار شده‌اند تا اگر مدارکی دارند آن را را ارایه کنند در غیر این صورت باید به تیم‌های نظامی بروند.

باران چشمه در ادامه گفتگو با شبکه خبر همچنین گفت: در هر صورت برابر مقررات برای آنها تصمیم گیری می‌شود. البته شاید آنها مدارک مستندی را ارایه کنند و بار دیگر معاف شوند بنابر این از حالا نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز