خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد:

پایان اعتصاب خلبانان شرکت ایرفرانس

کد خبر : ۱۸۹۶۶۸

«سندیکا و خلبانان شرکت هواپیمایی ایرفرانس سرانجام پس از دو هفته، روز یکشنبه به اعتصاب خود خاتمه دادند».

سندیکا و خلبانان شرکت هواپیمایی ایرفرانس سرانجام پس از دو هفته، روز یکشنبه به اعتصاب خود خاتمه دادند. این طولانی‌ترین اعتصاب در بخش حمل و نقل هوایی فرانسه بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، مدیریت این شرکت با تایید این مطلب اعلام کرد پروازهای ایرفرانس به تدریج به حالت عادی باز می‌گردند.

با وجود پایان یافتن اعتصاب خلبانان هیچ توافقی بین نمایندگان سندیکا‌ها و مدیریت ایرفرانس به دست نیامده است.

در این گزارش آمده است، خلبانان این شرکت به پروژه گسترش شرکت «ترانساویا» شاخه ارزان قیمت ایرفرانس اعتراض دارند. آن‌ها توسعه این شرکت را مساوی با به خطر افتادن منافع و شرایط شغلی خود می‌دانند.

در همین راستا مدیریت ایرفرانس با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم خود برای ادامه اجرای پروژه توسعه شرکت ترانساویا خبر داده است.

لازم به یادآوری است، خلبانان شرکت هواپیمایی فرانسه «ایر فرانس» اعتصاب خود را از روز دوشنبه(۳۱ شهریور ماه) آغاز کردند و با بی تقاونی نسیت به درخواست «مانوئل والس» نخست وزیر فرانسه مبنی بر پایان بخشیدن اعتصاب به این کار ادامه دادند.

همچنین این اعتصاب حدود نیمی از پروازهای ایر فرانس را زمینگیر کرد و روزانه بین ده تا پانزده میلیون یورو به این شرکت لطمه وارد ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز