خبرگزاری کار ایران

سردار کوثری درجمع راهپیمایان روزجهانی قدس کاشان

بهباد و موشک‌هایی که حماس به اسرائیل پرتاب می‌کند دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۹۳

دشمنان و مستکبرین چون می دانند که دو سوم انرژی دنیا در اختیار کشورهای عربستان، عراق، کویت وایران است تمام تلاش خودشان رابرای تسلط به این منابع انرژی، نفت منطقه وحفظ رژیم صهیونیست به‌کار گرفته‌اند.

دشمنان و مستکبرین چون می‌دانند که دو سوم انرژی دنیا در اختیار کشورهای عربستان، عراق، کویت وایران است تمام تلاش خودشان رابرای تسلط به این منابع انرژی، نفت منطقه وحفظ رژیم صهیونیست بکار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «سرداراسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شوری اسلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهرستان کاشان ضمن تشریح دلایل تسخیر سرزمین آبا واجدادی فلسطینی‌ها توسط رژیم سفاک صهیونیست گفت: خیانت بعضی از کشورهای مرتجع عربی عامل اصلی تدام ظلم و تجاوزگری رژیم صهیونیست به کرانه باختری رود اردن ومردم مظلوم فلسطین وغزه می‌باشد.

وی ۸ سال دفاع مقدس را تنها عامل جلوگیری تداوم تجاوز‌گری مد نظر صهیونیست‌ها از نیل تا فرات عنوان کرد و گفت: اسرائیلی که نقشه تسخیر نیل تا فرات را در سرداشت مشاهده کردیم که در جنگ ۳۳ روزه و دیگر عملیات‌ها شکست خورد حتی انتخاب اسماعیل حنیه به عنوان نخست وزیر قانونی فلسطین عصبانیت اسرائیل را در برداشت.

فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) به تجاوزگری‌ها و خوی وحشیانه رزژم صهیونیست اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای از روشنفکران غرب زده در حالی که می‌دانند رژیم غاصب اسرائیل روحیه تجاوز‌گری دارد از آزادی و حقوق بشر امریکایی که خیانتی بیش نیست دم می‌زنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی نیروهای مقاومت غزه در جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل خودشان را تقویت کردند گفت: دلیل اصلی حمله اخیر اسرائیل به نوار غزه از یک طرف به خاطر قرار گرفتن ۱۷ تیر در اوج بازیهای جام جهانی فوتبال و از طرف دیگر به خاطر اوج حمله گروه داعش به کشور عراق بود و اسرائیلی‌ها فکر می‌کردند چون مردم گرفتار این مسائل و گروه داعش هستند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن غزه را یک شبه تصرف کنند در حالی که با شکست مواجه شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: بهباد و موشکهایی که حماس به اسرائیل پرتاب می‌کند دست پرورده ۸ سال دفاع مقدس است.

وی به مشکلات بوجود آمده در داخل کشور اسرائیل به خاطر جنگ نابرابراین رزیم علیه غزه اشاره کرد و گفت: شکست پی درپی اسرائیل و نفود نیروی مقاومت با عبور از کانالهایی که درپشت جبهه دشمن قرار دارد نتانیاهو را به خاطر بی‌برنامه گی‌اش در وضعیت بدی قرار داده است.

وی نفوذ نیروهای حماس با پرتاب موشکهای بهباد را موجب وحشت صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: صهیونیست‌ها با جنگی که شروع کرده اندبه خاطر عملیاتهای پی درپی حماس که مانع پیشروی آن‌ها شده است دنبال بیرون آمدن از این مخمصه هستند

وی با تاکید براینکه رزیم صهیونیستی باید از روی کره زمین محو شود گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه جلوگیری از تجاوزگری رژیم اسرائیل، مجهز کردن ساکنان کرانه باختری به سلاح‌های حنگی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز