خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

آیت الله مکارم شیرازی: مقدمات نابودی و محو اسرائیل فراهم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۹

امروز احساس می‌کنم حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از همیشه پرشورتر است / امروز فقط سردمداران آمریکایی از اسرائیل حمایت می‌کنند / افکار عمومی علیه این رژیم غاصب می‌باشد.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم با اظهار تأسف از این که امروز فقط سردمداران آمریکایی از اسرائیل حمایت می‌کنند، تأکید کرد اسرائیل از هر زمان رسواتر است و انشاء‌الله حضور پرشور مردم مقدمات محو نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز احساس می‌کنم حضور مردم از همیشه پرشورتر است.

وی با بیان این که امروز اسرائیل در دنیا منزوی شده است و افکار عمومی علیه این رژیم غاصب می‌باشد، گفت: یکی از عوامل حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی امروز روز جهانی قدس، جنایت‌های خونین این روزهای رژیم صهیونیستی است.

این مرجع تقلید با اظهار تأسف از این که امروز فقط سردمداران آمریکایی از اسرائیل حمایت می‌کنند، تأکید کرد اسرائیل از هر زمان رسواتر است و انشاء‌الله حضور پرشور مردم مقدمات محو نابودی اسرائیل را فراهم خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز