خبرگزاری کار ایران

سردار آسودی در زنجان:

به زودی پیروزی مقاومت به گوش جهانیان خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۶۹

ولایتمداری و شهادت‌طلبی از جمله مهم‌ترین رموز موفقیت مقاومت است که بهره‌گیری از نیروی ایمان و معنویت و تمسک به قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت موجب کسب این پیروزی‌ها شده است.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تغییر نگاه برای شکست رژیم صهیونیست با عنوان روز قدس، روز حیات اسلام است، موجب شد تا مقاومت شدت یافته و رویکرد اما در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردارمحمد علی آسودی، امروز جمعه(۳مرداد) همزمان با روز جهانی قدس درسخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: باید به مردم ولایتمدار زنجان افتخار کرد.

وی با اشاره به اینکه دو مسئله در خصوص رژیم غاصب اسرائیل قابل بحثاست، افزود: باید به دو سئوال که چرا ارتش رژیم جعلی اسرائیل تا سال ۲۰۰۰ قدرت بلامنازع در منطقه بود و چرا در حال حاضر ضعیف شده است، پرداخت.

این مسئول با بیان اینکه ارتش اسرائیل در جنگ‌های سال‌های ۱۹۴۸،۱۹۵۶، ۱۹۶۷ و ۱۹۸۲ سرزمین‌های مختلف از فلسطین تا بیروت را اشغال کرد، افزود: در مقابل این ارتش چهار ارتش کشورهای مصر، سوریه، اردن و عراق دچار شکست شدند.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت شکست ارتش‌های اسلامی را در مقابل این ژریم جعلی نداشتن نگاه دینی و سازگاری با دشمنان عنوان کرد و گفت: در ۱۶ مرداد سال ۵۸ امام خمینی(ره) زمینه‌ای را فراهم کرد تا امروز مقاومت حرف نخست مردم غزه باشد.

سردار آسودی با بیان اینکه نباید نقش امام خمینی(ره) را نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی فلسطین فراموش کرد، یادآور شد: این روز‌ها حملات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل شدت گرفته و در جنوب لبنان تا نابودی مبارزان فلسطینی به پیش می‌رود و خانه و کاشانه مردم را ویران می‌کند.

وی نامگذاری روز قدس را تعیین‌کننده در سرنوشت مردم فلسطین عنوان کرد و افزود: تغییر نگاه برای شکست رژیم صهیونیست با عنوان روز قدس، روز حیات اسلام است، موجب شد تا مقاومت شدت یافته و رویکرد اما در موضوع فلسطین موجب شکل‌گیری جبهه مقاومت شود.

افزایش حمایت‌های مالی و تجهیزاتی از رژیم غاصب

این مسئول با اشاره به افزایش ده برابری امکانات، تجهیزات و حامیان مالی رژیم غاصب اسرائیل نسبت به سال ۲۰۰۰ خاطرنشان کرد: امروز حمایت‌های مالی و اطلاعاتی از رژیم صهیونیستی به شدت افزایش یافته و میلیارد‌ها دلار برای اجرای طرح‌های این رژیم جعلی خرج می‌شود.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکست مفتضحانه رژیم جعلی اسرائیل در نبردهای ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، هشت روزه و در حال حاضر نبرد در رمضان خونین نگاه و رویکرد به این رژیم را تغییر داده است، یادور شد: باید رمز و راز این پیروزی‌های ارزشمند مرور شود.

سردار آسودی توجه به اسلام ناب محمدی را از دلایل پیروزی مقاومت در مقابل این ارتش عنوان کرد و گفت: مردم به خاطر دینشان حاضرند از خانه و کاشانه و خانواده و جان خود بگذرند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت امروز آتش بس رژیم جعلی اسرائیل را قبول نمی‌کند، یادآور شد: اتحاد و وحدت مقاومت، حزب‌الله، جهاد اسلامی و حماس موجب شده تا مقاومت پیروزی‌های ارزشمندی را کسب کند.

این مسئول با بیان اینکه هر موشکی که رژیم جعلی اسرائیل برای رهگیری و دفع موشک‌های مقاومت در اختیار دارد، هزینه‌ای معادل ۶۰۰ دلار است، در حالیکه مقاومت تنها برای زدن اهداف خود در داخل اسرائیل ۲۰۰ دلار هزینه می‌کند.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت‌طلبی را از دیگر رموز موفقیت مقاومت اعلام کرد و گفت: بهره‌گیری از نیروی ایمان و معنویت و تمسک به قرآن، اهل بیت عصمت و طهارت موجب کسب این پیروزی‌ها شده است.

ولایتمداری از دیگر رموز موفقیت مقاومت است

سردار آسودی با اشاره به اینکه ولایتمداری از دیگر رموز موفقیت مقاومت است، بیان داشت: سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مختلف همیشه مورد توجه گروه‌های مقاومت در فلسطین و غزه است.

وی با بیان اینکه افرادی که گا‌ها از روی نفهمی یا از روی حسادت با ولی فقیه مقابله می‌کنند، باید ولایتمداری را از حماس و حزب‌الله یاد بگیرند.

این مسئول داشتن بصیرت را از دیگر ابزار مقاومت برای پیروزی دانست و خاطرنشان کرد: مردم شجاع و مقاوم اما مظلوم فلسطین ۱۹ روز است آب و غذا و دارو ندارند اما شجاعانه دفاع می‌کنند.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های جدید مقاومت در سرزمین‌های اشغالی خاطرنشان کرد: به زودی پیروزی مقاومت به گوش جهانیان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز