خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

ربیعی: پزشکان سازمان تامین اجتماعی فردا در مقابل دفتر سازمان ملل تجمع می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۶۷

سازمان بهزیستی آماده ارسال هر نوع کمک به مردم غزه است و در این راستا تمام ظرفیت خود را برای ارائه خدمات به افرادی که در حملات رژیم صهیونیستی دچار معلولیت می شوند به کار خواهد گرفت.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از همبستگی تشکل کارگری با مردم مظلوم و ستمدیده غزه خبر داد و تاکید کرد: پزشکان سازمان تامین اجتماعی در مقابل دفتر سازمان ملل صبح فردا تجمع می کنند.

علی ربیعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن محکومیت جنایات فجیع مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی از همبستگی تشکل‌های کارگری با مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: در همین راستا پزشکان سازمان تامین اجتماعی صبح فردا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل درتهران ضمن اعتراض به کشتار بی رحمانه ملت مظلوم غزه و نیز بمباران مراکز درمانی توسط رژیم نامشروع صهیونیستی، آمادگی خود را جهت هرگونه کمک انسان دوستانه به این مردم مظلوم اعلام خواهند کرد.

وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی همچنین ادامه داد: سازمان بهزیستی نیز آماده ارسال هر نوع کمک به مردم غزه است و در این راستا تمام ظرفیت خود را برای ارائه خدمات به افرادی که در حملات رژیم صهیونیستی دچار معلولیت می شوند به کار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز