خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

انصاری: دولت در رابطه با مسئله غزه، حداکثر اقدامات را انجام داده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۶۱

پیش بینی می‌کنم امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کل کشورهای اسلامی و غیراسلامی شاهد حضور میلیونی در اعتراض به رژیم اشغالگر قدس و ملت مظلوم فلسطین باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت در رابطه با مسئله فلسطین و جنایات اخیر غزه، حداکثر اقدامات را انجام داده است.

حجت‌الاسلام مجید انصاری در حاشیه مراسم راه‌پیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد حضور سلایق مختلف مردم در راه پیمایی امروز گفت: جنایات فجیعی که رژیم صهیونیستی در ماه رمضان در غزه انجام داد و سفره افطار و سحر مردم را به خون مردم آغشته کردندٰ‌. این حداقل کاری است که می توان با حضور خود نسبت به آن واکنش نشان داد و از مردم انقلابی ایران نیز جز این انتظار نیست.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنم امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کل کشورهای اسلامی و غیراسلامی شاهد حضور میلیونی در اعتراض به رژیم اشغالگر قدس و ملت مظلوم فلسطین باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که با توجه به دیپلماسی قوی دولت، آیا برنامه‌ای برای برپایی نشست فوری جنبش کشورهای غیر متعهد وجود دارد؟ اظهار داشت: دولت کارهای مهمی انجام داده است اما باید این مسئله امکان سنجی شود.

انصاری با بیان اینکه دولت تاکنون نیز دیپلماسی فشرده‌ای انجام داده است، به گفت‌وگو رئیس جمهور با برخی از سران کشورها اشاره کرد و افزود: رییس جمهور با سران برخی از کشورها در این ارتباط گفت‌وگو کرده است. وزیر امور خارجه نیز اقدامات مهمی انجام داده و حداکثر اقدامات ممکن را دولت ایران در ارتباط با مسئله غزه انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز