خبرگزاری کار ایران

در دومین دیدار تدارکاتی رقم خورد؛

شکست واترپلوی ایران برابر آمریکا / کرواسی و پرو حریفان آینده جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۶۰

واترپلوئیست های جوان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در مسابقات جهانی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل تیم آمریکا تن به شکست دادند.

تیم واترپلوی جوانان ایران در ادامه مسابقات تدارکاتی خود در ترکیه مقابل تیم قدرتمند آمریکا تن به شکست داد.

به گزارش ایلنا، واترپلوئیست های جوان ایران که برای هماهنگی و آمادگی هرچه بیشتر پیش از مسابقات جهانی در یک دوره بازی های تدارکاتی در ترکیه شرکت کرده اند در دومین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل تیم آمریکا تن به شکست دادند. تیم واترپلو جوانان کشورمان روز گذشته نیز با نتیجه ۲۲ بر ۳ مغلوب صربستان شده بود.

با توجه به شرکت نکردن تیم مصر از حضور در این دوره، جدول بازی ها از ۲ گروه ۴ تیمی به یک گروه ۷ تیمی تبدیل شده است. از همین رو تغییراتی در برنامه بازی های از پیش تعیین شده تیم جوانان رخ داد. طبق برنامه ریزی جدید ایران با تیم های آمریکا، صربستان، کرواسی، پرو و دو تیم از کشور ترکیه به صورت گروهی بازی می کند.

بر این اساس صبح و عصر امروز(جمعه) واترپلوئیست های جوان ایران مقابل کرواسی و پرو به میدان می روند. فردا نیز در مقابل ترکیه الف و ب صف آرایی می کنند.

رقابت های جوانان جهان به میزبانی ترکیه از تاریخ ۱۱ مرداد به مدت ۹ روز در شهر استانبول برگزار می شود. واترپلوییست‌های جوان ایران در گروه دوم مسابقات جهانی با تیم‌های استرالیا، آرژانتین، مونته‎نگرو و ژاپن همگروه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز