خبرگزاری کار ایران

ایفای نقش ریحانی در سالن اصلی تئاترشهر برای مجید بهرامی؛

هنرمند پانتومیم توسط پزشک امام(ره) جراحی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۵۷

حضور پانته‌آ پناهی‌ها به عنوان یکی از بازیگران نمایش «شادی حقیقی آرام و بی‌صدا» قطعی است. ریحانی درحالی برای همکار خود روی صحنه می‌رود که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند و تحت شیمی‌ درمانی است.

بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور برای جراحی کبد در بیمارستان شهدای تجریش بستری شد. این هنرمند همچنین از تصمیم خود برای کارگردانی و ایفای نقش «شادی حقیقی آرام و بی‌صدا» در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر برای حمایت از مجید بهرامی خبر داد.

ریحانی ضمن اعلام این خبر درباره جزئیات و زمان جراحی به خبرنگار ایلنا گفت: مدتی قبل پرونده خود را به پزشکان بیمارستان شهدای تجریش تحویل دادم که پس از بررسی‌ها اعلام شد کبد من باید جراحی شود.

وی افزود: دکتر سید محمدرضا کلانتر معتمدی که پزشک بسیار ماهری است این عمل را برعهده خواهد داشت و مسئولان بیمارستان هم عنوان کردند تنها خود ایشان باید این کار را انجام دهد.

این هنرمند تئاتر کشور که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند با بیان اینکه امروز جمعه – ۳ مرداد ماه - در بیمارستان بستری شده و جراحی صبح فردا صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اطمینان دارم به سرعت و کمتر از یک هفته دیگر به جمع دوستان و همکاران بازخواهم گشت، طوری که کسی باور نکند اصلا عمل جراحی کبد درکار بوده است.

بحرامی به جزئیات برنامه خود برای اجرای نمایشی در حمایت از مجید بهرامی دیگر هنرمند تئاتر و سینمای کشور که چند سالی است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند خبر داد و گفت: قرار است تا چندی دیگر برای حمایت از این دوست و هنرمند نمایشی با عنوان «شادی حقیقی آرام و بی‌صدا» در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا کنم که با تعدادی از دوستان در حال پی‌گیری برنامه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه «پانته‌آ پناهی‌ها» تا این لحظه برای حضور در جمع بازیگران اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: اطمینان دارم روز دوشنبه تمرین‌ها را از سر می‌گیرم و سرحال‌تر از قبل در پلاتوی شماره ۲ تئاترشهر حاضر خواهم شد تا نمایشی را که قرار است به مجید عزیز تقدیم شود را تمرین کنیم.

این هنرمند در پایان اظهار داشت: روز چهارشنبه به تماشای نمایش «همو ریباس» با ایفای نقش و کارگردانی یاسر خاسب نشستم که بسیار عالی بود و پس از اجرا حالم از قبل بهتر شد. شک نکنید بعد از عمل کارم را با همین روحیه ادامه می‌دهم و تا زمان اجرا هر روز از ساعت ۵ تا ۷ در پلاتوی شماره ۲ خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز