خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

نایب رئیس مجلس: خروش فراگیر حمایت از فلسطین، نویدبخش پایان کار صهیونیست‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۲۵

متاسفانه در ماه رمضان امسال نزدیک به هزار کودکان، زن وکسانی که توان جنگیدن را نداشته‌اند، شهید شدند.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نایب رئیس مجلس: خروش فراگیر حمایت از فلسطین، نویدبخش پایان کار صهیونیست‌هاست.

محمدرضا باهنر در راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه فریاد مردم مظلوم فلسطین روز به روز در حال گسترش است، اشاره کرد که این خروش فراگیر امید بخش پیچیده شدن طومار پلید صهیونیست‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری تروئیکای بین المجالس کشورهای اسلامی اظهار داشت: ظرف چند روز گذشته توانستیم جلسه " تروئیکای کشورهای اسلامی " را در زمینه حمایت از مردم فلسطین در کشور برگزار کنیم که نشست موفقی بود.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز در همه کشورهای اسلامی عزای عمومی اعلام شده است؛ تصریح کرد: متاسفانه در ماه رمضان امسال نزدیک به هزار کودکان، زن و کسانی که توان جنگیدن را نداشته‌اند، شهید شدند.

باهنر ادامه داد: هر چند بسیاری از مردم کشورهای دنیا تحت تاثیر حکومت‌ها هستند اما فریاد مردم فلسطین درحال گسترش است و دولت‌ها نمی‌توانند دربرابر آن و خواست مردم‌شان مقاومت کنند. این خروش فراگیر که اکنون در همه جوامع به وجود آمده؛ امیدبخش پیچیده شدن طومار پلید صهیونیست‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز