خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

مرتضی بانک: حمایت کشورهای مسلمان ازغزه، اسرائیل را مجبور به عقب نشینی می‌کند

کد خبر : ۱۸۹۵۱۷

با حمایت جامعه جهانی صهیونیست‌ها به زودی مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند / جمهوری اسلامی کمک‌های انسان‌دوستانه را جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی خود قرار خواهد داد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید براینکه ملت فلسطین در حال حاضر بیش از همه به کمک‌های مختلف انسان‌دوستانه نیاز دارد، گفت: جمهوری اسلامی کمک‌های انسان‌دوستانه را جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی خود قرار خواهد داد.

مرتضی بانک در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جامعه جهانی با نسل کشی روبرو است؛ گفت: در حال حاضر فلسطین جانانه مقاومت کرده و رسوایی دیگری برای صهیونیست‌ها رقم زده است.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: جامعه جهانی همراه با ملت ایران بیش از گذشته به جنایات صهیونیست‌ها واقف شده و جریان عمومی بین‌المللی در برابر صهیونیست‌ها ایجاد شده است.

بانک تصریح کرد: رژیم صهیونیستی درصدد است امکانات مردم فلسطین را در روی زمین و زیر زمین از بین ببرد اما در این مدت طولانی به کوچکترین موفقیتی دست پیدا نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با حمایت جامعه جهانی و کشورهای اسلامی صهیونیست‌ها به زودی مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ایران غیر از راهپیمایی چه اقدام و حمایت عملیاتی‌تری را از مردم فلسطین خواهد داشت؛ توضیح داد: فلسطین درحال حاضر بیش از همه به کمک‌های مختلف انسان‌دوستانه نیاز دارد و جمهوری اسلامی باید در این زمینه گام‌هایی را بردارد.

وی ادامه داد: ایران با حمایت‌های بین‌المللی و حضور در صحنه‌های جهانی می‌تواند نقش ویژه‌ای در محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها داشته باشد و همچنین از امکانات دیگر کشورها مثل کشورهای غیرمتعهد و جریانات سیاسی استفاده کند.

بانک تاکید کرد: جمهوری اسلامی کمک‌های انسان‌دوستانه را جزو برنامه‌ها و اهداف اصلی خود قرار خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز