خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

داعش زائیده آمریکا و اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۱۳

رژیم صهیونیستی در دنیا و در حاکمیت‌های کشورهای غربی دارای نفوذ است که سبب شده تا آن کشورها نسبت به این جنگ و شهادت مردم غزه سکوت کنند.

قائم‌مقام وزیر کشور تصریح کرد: داعش زائیده آمریکا و اسرائیل است تا بتوانند در منطقه انحراف ایجاد کرده و از طرفی اسرائیل به اهداف و برنامه‌های خود یعنی حمله به فلسطین تمرکز بیشتری داشته باشند.

حسینعلی امیری در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، حضور مردم را پرشور و پرنشاط عنوان کرد و اظهار داشت: نسبت‌های سال گذشته شاهد حضور چشمگیر مردم هستیم که دلیل آن را می توان مباحثملی و بین‌المللی دانست.

وی ادامه داد: از جهت بحثهای بین المللی رژیم صهیونیستی با وحشت ترین و بی رحمانه ترین وضع فسطین را مورد هدف قرار داده و سرزمین کوچک غزه را مورد حملات هوایی و بمباران قرار داده است. این وضع را هرکسی ببیند یا بشنود، ‌ دلش به درد می‌آید و وجدانش بیدار می‌شود لذا این امر موجب شده همه انسان‌های آزاده در سراسر جهان صرف نظر از بحث‌های قومی و مذهبی نسبت به این کار وحشیانه واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند.

قائم مقام وزیر کشور در مورد بحثملی حضور چشمگیر مردم نیز اظهار کرد: به حمدالله پس از انتخابات سال گذشته فضای همدلی و اتحاد و برادری در کشور با محوریت رهبری ایجاد شده است و شاهد حضور افراد و گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی در این راهپیمایی هستیم.

امیری گفت: آنهایی که شعار نه غزه و نه لبنان سرمی‌دادند؛ امروز شاهد هستند که برای مردم شریف ما هم غزه مهم است و هم لبنان. حضور مردم از جناح‌های مختلف پیامش این است که غزه و لبنان برای ما مهم است. هرکسی که مظلوم واقع شود مورد حمایت ما است و ظالم نیز مورد نفرت ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه جهانی می‌داند که رژیم صهیونیستی به قوانین و ضوابط بین‌المللی و انسانیت پایبند نیستند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در دنیا و در حاکمیت‌های کشورهای غربی دارای نفوذ است که سبب شده تا آن کشورها نسبت به این جنگ و شهادت مردم غزه سکوت کنند.

قائم مقام وزیر کشور همچنین در سخنانی دیگر تصریح کرد: داعش زائیده آمریکا و اسرائیل هستند تا بتوانند در منطقه انحراف ایجاد کرده و از طرفی اسرائیل به اهداف و برنامه‌های خود یعنی حمله به فلسطین تمرکز بیشتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز