خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

وزیر بهداشت: دولت‌های مصر و اردن به مسلمانان جهان خیانت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۰۱

قطعا نظر مردم مصر این نیست که یک عده زن و کودک زیر آتش باشند و از داشتن دارو و غذا محروم بمانند.

وزیر بهداشت و درمان در راهپیمایی روز قدس ضمن بیان اینکه مردم کشور‌های اسلامی به طور قاطع از غزه حمایت می‌کنند؛ گفت: متاسفانه با وجود آنکه از دولت مصر و لبنان در مورد غزه انتظار دیگری می‌رفت، این دو کشور در حال خیانت به مردمشان و همه مسلمانان هستند.

حسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم که ما تنها کشوری هستیم که از فلسطین حمایت می‌کنیم بلکه مردم کشور‌های اسلامی همه همراه هستند و به طور قاطع از مردم غزه حمایت می‌کنند.

وی افزود: حمایت دولت‌های کشور‌های اسلامی در حمایت از مردم غزه نسبی است برای نمونه از دولت مصر و اردن انتظار دیگری می‌رفت. عملکرد این دو کشور حاکی از این است که دولت این کشور‌ها در حق مسلمانان و ملت خودشان خیانت می‌کنند. قطعا نظر مردم مصر این نیست که یک عده زن و کودک زیر آتش باشند و از داشتن دارو و غذا محروم بمانند.

وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه آیا اقدامی برای برای فرستادن دارو و وسایل درمانی و بهداشتی صورت گرفته؛ گفت: امیدواریم که این فرصت فراهم شود اکنون درحال تلاش هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز