خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

محمود احمدی‌نژاد: هلوکاست واقعی در فلسطین می‌گذرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۷۰

صهیونیست‌ها نقشه کشیدند که غزه را صاف کنند که اگر این اتفاق بیفتد بحثفلسطین تمام است. امروز ملت ایران به صحنه آمده است و مساله فلسطین مساله وحدت همه ملت‌هاست.

رئیس جمهور سبق کشورمان با بیان اینکه هلوکاست واقعی در فلسطین می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این مسئله، مستند است و نیازی به مستندسازی و فریب کاری ندارد چراکه همه دنیا این نسل‌کشی را توسط صهیونیست‌ها مشاهده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن انسانیت است؛ تاکید کرد: حقیقت انسانی زیر پای شیطان‌ صفتان تکه پاره می‌شود.

رئیس جمهور سابق کشورمان مساله فلسطین را مساله انسانی توصیف کرد که نمی‌توان به آن به عنوان یک مساله قومی قبیله‌ای و حتی مذهبی نگاه کرد.

وی یادآور شد: شیطان‌صفتانی که می‌خواهند دنیا را ببندند و به اسارت بکشند؛ صفت وجودی خود را در صحنه‌هایی که امروز در غزه می‌بینیم؛ به نمایش گذاشته است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه راه‌حل فلسطین همان است که امام گفت، اظهار داشت: هرچه بیشتر می‌گذرد، می‌بینیم حرف امام یک حرف مهمی بود که موجودیت غیرانسانی و اشغالگری و آدم‌کشی و تجاوز باید با راه‌حل امام حل شود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها نقشه کشیدند که غزه را صاف کنند که اگر این اتفاق بیفتد بحثفلسطین تمام است، به حضور ملت ایران در صحنه اشاره کرد و افزود: مسئله فلسطین، مسئله وحدت همه ملت‌هاست.

احمدی نژاد با بیان اینکه هلوکاست واقعی در فلسطین می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این مسئله، مستند است و نیازی به مستندسازی و فریب کاری ندارد چراکه همه دنیا این نسل‌کشی را توسط صهیونیست‌ها مشاهده می‌کنند.

وی در پایان نیز تاکید کرد: همه چیز انقلاب از امام و رهبری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز