خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف کشور:

مرحله به مرحله حرکت خواهیم کرد / قطار اصناف به ریل باز می گردد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۵۰

اصناف نیز همانند دیگر بخش های اقتصادی کشور طی هشت سال گذشته با چالش هلی زیادی مواجه بوده است و متاسفانه برخی از مسئولان برای تحقق خواسته های خود از اصناف بهره گرفته بودند که خوشبختانه این مهم اکنون از میان رفته است و اصناف در جایگاه اصلی خود قرار گرفته است.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: طی سالهای گذشته قطار اصناف کشور از ریل خارج شده بود اما به مردم و بخصوص فعالان صنفی وعده خواهم داد این قطار به ریل باز خواهد گشت و در مسیر اصلی خود حرکت می کند.
علی فاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: تلاش داریم برای ساماندهی اصناف کشور مرحله به مرحله و با همکاری اساتید دانشگاه حرکت کنیم چرا که معتقد هستم در صورتی که این همکاری میان اصناف و دانشگاه وجود داشته باشد چالش های به وجود امده براساس منطق و علم اقتصاد برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اکنون جلسات خوبی را با کارشناسان اقتصادی برگزار کرده این و امیدواریم بتوانیم نتایج این جلسات را به درستی به اجرا در آوریم.
رییس اتاق اصناف یادآور شد: اصناف نیز همانند دیگر بخش های اقتصادی کشور طی هشت سال گذشته با چالش هلی زیادی مواجه بوده است و متاسفانه برخی از مسئولان برای تحقق خواسته های خود از اصناف بهره گرفته بودند که خوشبختانه این مهم اکنون از میان رفته است و اصناف در جایگاه اصلی خود قرار گرفته است.
وی افزود: خوشبختانه دولت یازدهم همکاری خوبی با اصناف داشته است اما برای رشد و توسعه اصناف نیاز است دولت مردان موانع و مشکلات به وجود آمده طی هشت سال گذشته را یک به یک از سر راه بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز