خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

امیر پوردستان: مسلح کردن مردم فلسطین راه نابودی رژیم صیهونیستی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۴۱

ملت مسلمان از زمانی که امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را قدس نام گذاشت؛ حضور فعال و پرنشاطی در این روز داشت و مردم امروز حمایت قاطع خود را از فلسطین و بیانات رهبری نشان می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: مسلح کردن مردم فلسطین راه نابودی رژیم صیهونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم راه‌پیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند و این آمادگی باعثمی‌شود تا آمریکایی‌ها نتوانند رویاهای خود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از استحکام بالایی برخوردارند، اظهار داشت: این نیروها این قابلیت را دارند که هر تهدیدی در زمین و هوا و دریا را پاسخ دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: ملت مسلمان از زمانی که امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را قدس نام گذاشت، حضور فعال و پرنشاطی در این روز داشته است.

پوردستان با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و ددمنشی‌های اسرائیل در غزه تصریح کرد: مردم امروز آمده‌اند که حمایت قاطع خود را از فلسطین و بیانات رهبری نشان دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری گفت: این مسئله راهبردی است که فرمانده کل قوا مطرح کردند و تنها راهی است که می‌شود در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت و آن را زمین‌گیر کرد و زمینه نابودی این رژیم منحوس را فراهم کرد، مسلح کردن مردم فلسطین است و این وظیفه تمامی کشورهای مسلمان و حتی کشورهای آزادی‌خواه دنیا است که بیایند و در این راهبرد شرکت کنند و ملت مظلوم فلسطین را مسلح و مجهز کنند تا آنان بتوانند همچون گذشته اما با اقتدار بیشتر مقابل رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کنند.

پوردستان در پاسخ به این پرسش که آیا نیروی زمینی ارتش آمادگی ارسال سلاح وتولیدات خود به این منطقه را دارد گفت: ما سرباز ولی امر مسلمین هستیم و هر چه ایشان دستور دهند ما آماده انجام وظیفه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز