خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

هادی خامنه‌ای: سازمان ملل؛ رژیم جعلی را قانونی جلوه داد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۳۱

سازمان ملل در تشکیل اسرائیل سهیم است. این جزو جرائم شورای امنیت و سازمان ملل محسوب می‌شود و جزو مواردی است که باید در پرونده سازمان ملل نوشته شود تا در آینده در دادگاه تاریخ به کار گرفته شود.

سیدهادی خامنه‌ای با حضور در راهپمایی روز قدس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از مسلح شدن مردم درکرانه باختری حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هادی خامنه‌ای در ارتباط با مسلح شدن مردم در کرانه باختری اظهار داشت: موافق هستم که باید با اسرائیل با همان سلاحی برخورد کنیم که این رژیم علیه مردم فلسطین یعنی صاحبان اصلی خانه به کار می‌گیرد. بنابراین مسلح شدن کار بسیار خوب و لازمی است.

وی با بیان اینکه مسلح شدن مردم در کرانه باختری تنها راه است؛ به شکل گیری حزب الله لبنان اشاره کرد و ادامه داد: این نیرو مسلح شد و از آن به بعد اسرائیل در تنگنا قرار گرفت و شما شاهد بودید که در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل شکست خورد و الان هم از مردم غزه شکست می‌خورد. بنابراین تنها راه مسلح کردن است تا به این شیوه تلفات و کشته‌های طرف اشغالگر بالا برود و بیشتر شود تا افکار عمومی داخلی به حکمرانان خود فشار بیاورند و از ادامه کار آنها ابراز انزجار کنند.

خامنه‌ای خاطرنشان کرد: مردم به این صورت اعلام خواهند کرد که این رژیم غاصب را در سرزمین غصبی که همه چیزش جعلی و غیرقانونی است؛ تحمل نمی‌کنند.

وی همچنین در ارتباط با انفعال سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری گفت: سازمان ملل در تشکیل اسرائیل سهیم بوده و یک کار غیرقانونی را به شیوه و شکل قانونی نشان داده است. این جزو جرائم شورای امنیت و سازمان ملل محسوب می‌شود و جزو مواردی است که باید در پرونده سازمان ملل نوشته شود تا در آینده در دادگاه تاریخ به کار گرفته شود.

وی در پایان درخصوص اعزام خبرنگاران به فلسطین اشغالی و کمبود منابع اطلاعاتی داخلی در این زمینه بیان کرد: اگر این امکان باشد که ما اخبار را به صورت مطمئن و از طریق خبرنگاران و خبرگزاری‌های داخل کشور تامین کنیم؛ پسندیده‌تر است اما اینکه آیا اصولا چنین اتفاقی در حال حاضر و با توجه به شرایط این کشور امکان پذیر است یا خیر؛ اطلاعی ندارم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه باید معتقد مقاومت دربرابر اسرائیل ادامه یابد؛ گفت: تنها راه مقاومت مقاومت تهاجمی و نظامی است.

خامنه‌ای در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایلنا که چه تفاوتی میان راهپیمایی روز قدس امسال با سال‌های قبل وجود دارد؛ گفت: راهپیمایی روز قدس هر سال با حضور مردم برپا می‌شود اما تفاوت راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته در جنایت‌های اخیری است که در غزه رخ داده و مردم را به جوش و خروش وا داشته و باعثتحریک احساسات آنها شده است.

وی تاکید کرد: برای پیروزی مقاومت برابر اسرائیل باید از همان ابزار و تسلیحاتی که صهیونیست‌ها برای حمله به فلسطینی‌ها استفاده می‌کنند؛ بهره گرفت تا بتوان ریشه اسرائیل را خشکانید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز