خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه اضطراری سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در نیویورک

کد خبر : ۱۸۹۴۰۷

سفرای کشورهای اسلامی ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن شدید اقدامات رژیم غاصب اسرائیل خواستار تحرک بیشتر سازمان‌های بین‌المللی از جمله شورای امنیت در متوقف کردن تجاوزات از کمک و امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین به ویژه در نوار غزه شدند.

نشست اضطراری سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برای بررسی آخرین وضعیت حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در محل سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه ابتدا ریچارد رایت، رییس دفتر آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد(آنروا) گزارشی درباره آخرین وضعیت خسارات و تلفات ناشی از حمله رژیم اشغالگر قدس ارائه کرد و در ادامه ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل به تشریح آخرین اقدامات انجام شده و در دست انجام برای متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین پرداخت.

در این نشست همچنین سفرای کشورهای اسلامی از جمله حسین دهقانی، در سخنان خود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن شدید اقدامات رژیم غاصب اسرائیل خواستار تحرک بیشتر سازمان‌های بین‌المللی از جمله شورای امنیت در متوقف کردن تجاوزات از کمک و امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین به ویژه در نوار غزه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز