خبرگزاری کار ایران

فرانسه یک واحد نظامی برای تامین امنیت محل سقوط هواپیمای الجزایری اعزام کرد

کد خبر : ۱۸۹۳۸۲

فرانسه یک واحد ارتش خود را برای جمع آوری اطلاعات اولیه و تامین امنیت محل سقوط هواپیمای مسافربری الجزایری در نزدیکی مرزهای مالی و بورکینافاسو اعزام کرد.

دولت فرانسه اعلام کرد که یک واحد نظامی خود را برای تامین امنیت محل سقوط هواپیمای الجزایری در مالی اعزام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دفتر «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرانسه یک واحد ارتش خود را برای جمع آوری اطلاعات اولیه و تامین امنیت محل سقوط هواپیمای مسافربری الجزایری در نزدیکی مرزهای مالی و بورکینافاسو اعزام کرد.

در این بیانیه آمده است که ۵۱ سرنشین از ۱۱۶ سرنشین هواپیمای مسافربری الجزایری که روز گذشته در مالی سقوط کرد، فرانسوی هستند و با وجود تکه تکه شدن اجسادشان اما شناسایی شدند.

روز گذشته - پنجشنبه - در پی خارج شدن یک هواپیمای مسافربری الجزایری با ۱۱۶ سرنشین از صفحه رادارها تلویزیون مالی اعلام کرد که این هواپیما در جنوب شهر «جاو» در نزدیکی مرزهای این کشور با بورکینافاسو سقوط کرده و لاشه آن پیدا شد است.

این هواپیمای الجزایری که از نوع «ایرباس ای ۳۲۰» است در حال پرواز از شهر «واگادوگو» در بورکینافاسو به الجزیره پایتخت الجزایر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز