خبرگزاری کار ایران

بازی با استقلال جنبه آمادگی داشت؛

خطیبی: خوشحالم جام شهدا به آذربایجان رسید / قلعه نویی بزرگواری کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۷۲

خیلی خوشحالم اولین جام شهدا به تراکتورسازی و آذربایجان رسید چون شنیدم قرار است این مسابقات از سال‌های آینده پر رونق‌تر برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی مقابل استقلال برای ما بیشتر جنبه هماهنگی و آمادگی پیش از فصل را داشت.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی پس از پیروزی ۲ بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال و قهرمانی در جام شهدا گفت: دیدارهای تدارکاتی است که نقاط ضعف و قوت یک تیم را مشخص می‌کند. باید از این بازی‌ها استفاده و ایرادهای خود را برطرف کنیم. این بازی برای ما بیشتر جنبه هماهنگی داشت.

وی ادامه داد: ۳-۴ بازیکن ما از نظر بدنی شرایط خوبی ندارند و یکی - دو نفر دیگر هم باید به جمع ما اضافه شوند. جا دارد همین جا از تمام مسئولانی که باعثشدند این تورنمنت با نام شهدا برگزار شود تشکر کنم و خیلی خوشحالم اولین جام شهدا به تراکتورسازی و آذربایجان رسید چون شنیدم قرار است این مسابقات از سال‌های آینده پر رونق‌تر برگزار شود.

سرمربی تراکتورسازی درخصوص درگیری که در پایان نیمه اول بین حسین(برادرش) با ستار همدانی پیش آمد، خاطرنشان کرد: ستار دوست و همبازی من بود ولی در پایان نیمه آنها به داوری اعتراض داشتند و ما هم همین طور که کار کمی به درگیری کشید اما قلعه‌نویی با بزرگواری دستیارانش را از صحنه دور کرد و ما هم این کار را کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز