خبرگزاری کار ایران

فینال تورنمنت چهارجانبه جام شهدا؛

تساوی استقلال و تراکتورسازی در نیمه اول / تیر دروازه ناجی آبی ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۵۷

استقلال و تراکتورسازی در فینال جام شهدا در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه نخست دیدار استقلال و تراکتورسازی در فینال جام شهدا با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۱۵:۲۲ در فینال جام شهدا در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در دقیقه ۱۲ بازی داور خطای حامد لک به دلیل دریافت توپ بیرون محوطه جریمه را گرفت. البته کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی روی این صحنه به عملکرد داور معترض بودند. حرکت تمرین شده استقلالی ها روی این ضربه ایستگاهی با شوت محمد قاضی همراه شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند.

بعد از این گل تراکتورسازی حملات زیادی را روی دروازه حریف خود تدارک دید اما بازیکنان این تیم در رسیدن به گل ناکام بودند. در دقیقه ۳۴ ارسال کرنر حبیب گردانی از جناح چپ با ضربه سر دیتمار بیکای همراه شد که توپ این بازیکن به تیر افقی دروازه استقلال اصابت کرد. دقیقه ۴۰ بازی ضربه شروع مجدد حبیب گردانی از فاصله ۳۵ متری برای دومین بار به تیر افقی دروازه تراکتورسازی برخورد کرد.

در دومین دقیقه از وقت های تلف شده بازی در نیمه اول فرشاد احمد زاده ضربه ای به سمت دروازه استقلال زد که مدافع استقلال توپ را بیرون کشید اما کمک داور اعلام کرد که توپ از خط دروازه عبور کرده و داور نیز گل تراکتورسازی را اعلام کرد تا نیمه نخست با تساوی خاتمه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز