خبرگزاری کار ایران

دعوت مشترک امام جمعه و سرپرست فرمانداری جهرم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

کد خبر : ۱۸۹۲۹۳

روز جهانی قدس امسال مصادف شده است با حملات وحشیانه، به ملتی که تنها گناهشان دفاع از آب و خاک و سرزمین مادری خود است.

مام جمعه و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم طی پیام مشترکی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه؛ مردم را برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش ایلنا از جهرم متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس از جمله یادگاران بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند. روز جهانی قدس امسال مصادف شده است با حملات وحشیانه، به ملتی که تنها گناهشان دفاع از آب و خاک و سرزمین مادری خود است.

حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکار می کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(ره) بیشتر پی می برد.

ملت همیشه در صحنه ایران همواره با لبیک گفتن به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در روز جهانی قدس به مقابله با رژیم اشغالگر قدس برمیخیزند و به کشورهای حامی رژیم غاصب تا دندان مسلح ثابت خواهند کرد که فلسطین به فرموده امام راحل(ره) همچنان مساله اصلی جهان اسلام است.
بنا بر تأکید رهبر فرزانه انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) مساله فلسطین علی رغم تلاش همه جانبه استکبار و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن به عنوان مسئله ای منطقه ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و به عنوان مساله ای جهانی و بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملت های آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

اینجانبان ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم غزه در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان دارالمومنین؛ جهرم، همراه با ملل آزاده و حق طلب ایران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تأکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به حوادثو رخدادهای اخیر در مقایسه با سال های گذشته، اعلام می نمائیم: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد. "

لطف الله دژکام حجت الله رضایی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جهرم سرپرست فرمانداری ویژه جهرم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز