خبرگزاری کار ایران

در آستانه آغاز لیگ چهاردهم؛

تذکر استقلال و پرسپولیس به هواداران؛ در ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۸۸

با توجه به اینکه فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی تهران انجام نمی‌پذیرد، کلیه هواداران گرامی می‌باید نسبت به تهیه کارت بلیت الکترونیکی و یا بلیت الکترونیکی از قبل اقدام نمایند.

باشگاه استقلال و پرسپولیس از هوداران خود خواستند برای تماشای مسابقات لیگ چهاردهم کارت بلیت الکترونیکی و یا بلیت الکترونیکی تهیه کنند چرا که این فصل در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، در بخشی از بیانیه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خطاب به هواداران آمده است: از آنجاییکه در فصل جاری(۹۴-۹۳) مسابقات لیگ برتر، تمامی فضای ورزشگاه آزادی تهران تحت پوشش سیستم فناوری فروش بلیت الکترونیکی قرار گرفته است، فصل جدید مسابقات در واقع شروعی برای توسعه و ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه به شما هواداران عزیز است. لذا ضروری است با توجه به اینکه از این پس در هیچ یک از مسابقات لیگ برتر، فروش بلیت در محل ورزشگاه آزادی تهران انجام نمی‌پذیرد، کلیه هواداران گرامی می‌باید نسبت به تهیه کارت بلیت الکترونیکی و یا بلیت الکترونیکی از قبل اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از تاریخ دوم مردادماه ۹۳ به سامانه فروش بلیط الکترونیک به آدرس Footballeticket. ir که آماده ارائه خدمات و اطلاعات بیشتر در این زمینه به هواداران محترم می‌باشد، مراجعه نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز