خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره ای جبهه اصلاحات قم:

تفکر اصلاح طلبی در خانواده‌های اصولگرایان رخنه کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۸۰

اصولگرایان باید خود را در مقابل اقدامات احمدی نژاد پاسخ گو بدانند / نشانه های همگرایی در اصلاح طلبان دیده می شود / اصلاح طلبان همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، گفت: امروز تفکر اصلاح طلبی در بین اکثریت مردم ایران وجود داشته و حتی این تفکر به خانه‌های بسیاری از اصولگرایان رخنه کرده و شاهد این مدعا نیز بسیاری از آقازاده های اصولگرایان هستند که خود را اصلاح طلب دانسته و نسبت به تحرکات افراطیون معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، " عطاالدین قاسمی " چهارشنبه شب در مراسم افطاری جمعی از اصلاح طلبان استان قم که به میزبانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم برگزار شد، ماه رمضان را فرصتی برای از بین بردن کینه‌ها و افزایش دوستی‌ها دانست و اظهار داشت: امیدواریم همه ما با بهره گیری از معنویات ماه مبارک رمضان، با کنار گذاشتن خودخواهی ها و به رسمیت شناختن و احترام به یکدیگر، به سمت الفت و دوستی بیشتر حرکت کنیم.

وی افزود: اگرچه در چند سال گذشته شاهد آن بودیم که عرصه سیاسی با معیارهای اخلاقی فاصله گرفته بود اما امیدواریم به برکت ماه مبارک رمضان که فرصتی بی نظیر برای همه انسان هاست، دیگر شاهد این قبیل از مسائل نباشیم.

*نشانه های همگرایی در اصلاح طلبان

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، در ادامه سخنان خود، با بیان این که نشانه‌های همگرایی در بین اصلاح طلبان دیده می شود، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم با حضور نمایندگان احزاب مختلف تشکیل شده و این خود نشان دهنده این است که اصلاح طلبان برای پیشبرد اهداف خود، به یک همگرایی در انجام کارها رسیده اند.

*نفوذ تفکر اصلاح طلبی در خانه های اصولگرایان

" عطاالدین قاسمی " ایجاد هماهنگی بین اصلاح طلبان قم، برنامه ریزی برای فعالیت های هدفمند اصلاح طلبان، توسعه فعالیت ها حزبی و… را از مهمترین سیاست های مدنظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم برشمرد و گفت: امروز تفکر اصلاح طلبی در بین اکثریت مردم ایران وجود داشته و حتی این تفکر به خانه های بسیاری از اصولگرایان رخنه کرده و شاهد این مدعا نیز بسیاری از آقازاده های اصولگرایان هستند که خود را اصلاح طلب دانسته و نسبت به تحرکات افراطیون معترض هستند.

وی اتحاد و همگرایی بین همه اصلاح طلبان را شرط استفاده از پتانسیل واقعی جریان اصلاح طلب دانست و یادآور شد: در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری دیدیم که در سایه اتحاد و همگرایی اصلاح طلبان، به نتایج خوبی دست یافتیم؛ از این رو باید تجربه انتخابات اخیر را مدنظر قرار داده تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز که در سال آینده برگزار خواهد شد، کاندیداهای مورد نظر خود را به مردم معرفی کرده و حائز اکثریت آراء مردم شویم.

*حضور در احزاب بهترین راه مشارکت سیاسی

دبیر حزب اراده ملت ایران در استان قم، در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که معتقدیم حضور در احزاب بهترین راه مشارکت سیاسی است، گفت: برخی سیاسیون، اگر به نهادینه شدن تحزب در کشور و این که افراد مختلف در عرصه های سیاسی به صورت قانونمند ورود داشته باشند، کمک نمی کنند، حداقل در این راه سنگ اندازی نکنند.

*اصولگرایان باید خود را در مقابل اقدامات احمدی نژاد پاسخ گو بدانند

" عطاالدین قاسمی " با بیان این که نهادینه شدن تحزب در کشور، جریانات سیاسی را در مقابل ملت پاسخ گو خواهد کرد، تأکید کرد: اگر تحزب در کشور ما نهادینه نشود، شاهد شرایطی مانند شرایط ۸ ساله احمدی نژاد خواهیم بود؛ در ابتدای آن ۸ سال بود که اکثریت قریب به اتفاق جریان اصولگرای کشور از احمدی نژاد و دولت او در بالاترین حد ممکن حمایت و پشتیبانی کرده و حتی تمام مقدسات مردم از جمله امام زمان(عج) برای او و دولتش بیان شد، اما جریان اصولگرا وقتی دید، احمدی نژاد و دولت او موفق نبودند، به یکباره زیر همه چیز زده و گفتند احمدی نژاد اصلا از ما نبوده و نیست، در حالی که اگر تحزب در کشور ما نهادینه باشد، جریان اصولگرا باید خود را ملزم به پاسخگویی در مقابل اقدامات احمدی نژاد بداند.

*شخص و گروهی حق مصادره حضور مردم در روز قدس را ندارد

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه، گفت: ضمن محکومیت حملات اخیر و تجاوز رژیم اشغالگر قدس به غزه، اعلام می کنیم که حمایت از مردم مظلوم غزه را وظیفه انسانی و دینی خود می دانیم.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم، افزود: اصلاح طلبان همراه با دیگر اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره)، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد؛ البته هیچ شخص و گروهی حق ندارد این حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را به نفع خود مصادره کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز